Виявили нового предка людини, який жив 500 000 років тому: як він виглядав (Фото)

Цікава знахідка.

Фото: dailymail.

Новий вид отримав назву «Homo bodoensis» і жив у Середньому Плейстоцені приблизно 500 000 років тому. Дослідження показало, що він був прямим предком сучасних людей

Хоча про новий вид поки мало відомо, дослідники вважають, що Homo bodoensis мав коротке кремезне тіло, пристосоване для збереження тепла в холодному кліматі. Про це повідомив MailOnline, передають novyny.live.

Чоловіки, ймовірно, мали зріст близько 5 футів 9 і важили майже 10 стоунів, тоді як жінки в середньому мали 5 футів 2 дюйма (157 см) і близько 8 стоунів.

Дослідники вважають, що Homo bodoensis мав коротке кремезне тіло, пристосоване для збереження тепла в холодному кліматі.

Дослідники з Університету Вінніпега нещодавно ідентифікували в Африці стародавній вид людини, який є прямим предком сучасних людей. Фахівці виявили череп на території Африки.

Доктор Роксандрич, яка керувала дослідженням, сказала: «Говорити про еволюцію людини протягом цього періоду часу стало неможливим через відсутність належної термінології, яка визнавала б географічні варіації людини».

У дослідженні переоцінили існуючі скам’янілості з Африки та Євразії, що датуються періодом середнього Плейстоцену. Традиційно ці скам’янілості ідентифікували, як Homo heidelbergensis або Homo rhodesiensis. Однак останні дані ДНК показали, що деякі скам’янілості в Європі, ідентифіковані як H. heidelbergensis, насправді були ранніми неандертальцями. Тим часом африканські скам’янілості цього періоду раніше були ідентифіковані як H. heidelbergensis і H. rhodesiensis, що ще більше заплутує речі.

Надалі більшість людей середнього плейстоцену з Африки та деякі з Південно-Східної Європи будуть класифікуватися, як H. bodoensis, а багато з останнього континенту будуть перекласифіковані як неандертальці. Цей вид вимер близько 200 000 років тому - задовго до того, як сучасні люди мігрували з Африки.

Більше про дослідження

• Дослідникам вдалось розгадати загадку 1000-річної золотої маски, яку археологи знайшли на початку 1990-х років під час розкопок стародавньої гробниці в Перу. Маска знаходилась на голові древнього скелету та була розфарбована у червоний колір.
  • Мексиканські вчені зробили неймовірне відкриття. Вони виявили близько 478 залишків будівель «церемоніальних комплексів майя». Відкриття було зроблено за допомогою супутникового сканування поверхні на півдні Мексики.
  • Дослідники спробували точніше вивчити череп кроманьйонця Cro-Magnon 1, знайдений ще у 1868 році в печері на південному заході Франції, аби з’ясувати походження ураження на правій лобовій кістці.

Читайте також: У Луцьку археологи дослідили монастир сестер-Шариток: що знайшли.