Курси НБУ $ 29.25 € 31.18
Сміятися з жартів шефа: київська агенція збентежила мережу курйозною вакансією

Претенденти на вакансію, мусять відправити разом із резюме аудіозапис свого сміху.

Фото зі сайту 24 каналу.

Сміятися з жартів шефа: київська агенція збентежила мережу курйозною вакансією

Київська маркетингова агенція BDC Consulting оприлюднила вакансію CEO Joke Assistant: людини, яка повинна сміятися з жартів керівника. Втім, це має триматися в секреті, аби той ні про що не здогадався

Власне, головними вимогами до потенційного співробітника є бурхлива реакція на дивні жарти майбутнього шефа у робочих чатах та на онлайн-мітингах. В описі вакансії її автори зазначили, що керівник компанії вважає себе «захопленою людиною з приголомшливим почуттям гумору».

 

В оголошенні натякнули, що чоловік не зовсім адекватно реагує, коли його жарти не оцінюють належним чином. Відтак, через це страждають усі.

Наш керівник сильно переживає, коли на його жарти в загальних чатах немає реакцій. Ці хвилювання осідають важким тягарем на культурі компанії, а також бонусному фонді, у зв’язку з чим ми терміново шукаємо людину, яка підтримуватиме настрій керівника і його віру в іскрометний талант,
– зауважили в описі.

Справжня ж роль людини не має бути відомою нікому, крім неї самої та тих, хто прийматиме її на роботу.

До головних обов'язків кандидата на посаду входять:

  • моніторинг і швидке реагування на жарти CEO в загальному чаті в Telegram і Slack;
  • гучний сміх у відповідь на жарти СЕО на онлайн-мітингах;
  • уміння завжди підтримати розмову про криптовалюти;
  • активна підтримка творчих ініціатив начальника, незалежно від якості його ідей;
  • активне розширення кола колег, лояльних до гумору керівника.

Крім того, від майбутньго «менеджера-гумориста» вимагають розуміння специфіки дивної роботи, уміння заразно сміятися, аби спонукати цим робити так само й інших людей у колективі. Щоб продемонструвати це, ті, кого зацікавить вакансія, мусять відправити разом із резюме аудіозапис свого сміху. Також додатковим плюсом вважатиметься досвід участі в КВК та стендап-шоу.

Аби керівник компанії та інші люди у ній не здогадалися про божевільну ідею, офіційно посада нового співробітника називатиметься як «менеджер з інновацій». Справжня ж роль людини не має бути відомою нікому, крім неї самої та тих, хто прийматиме її на роботу. В іншому разі співробітнику загрожуватимуть великі штрафи, передбачені угодою, яку він мусить підписати.

Джерело: 24 канал
Telegram Channel