Укрпошта випустить нову марку, присвячену перемозі України на Євробаченні
Яким буде дизайн марки з Kalush Orchestra, наразі невідомо
Очільник Укрпошти Ігор Смілянський обіцяє погодити та пришвидшити випуск марки, присвяченої переможцям Євробачення-2022 групі Kalush Orchestra.
Про це він повідомив на своїй сторінці у фейсбуці.
«Укрпошта випускає марки, згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям», – каже він.
Смілянський опублікував один з ймовірних варіантів: марку з зображенням рожевого капелюха вокаліста та написом англійською мовою: «Збережіть Маріуполь, збережіть «Азовсталь».
Раніше Укрпошта випускала марки на честь попередніх українських переможець пісенного конкурсу – Руслани та Джамали.
Яким буде дизайн марки з Kalush Orchestra, наразі невідомо. Однак Смілянський опублікував один з ймовірних варіантів: марку з зображенням рожевого капелюха вокаліста та написом англійською мовою: «Збережіть Маріуполь, збережіть «Азовсталь».
Читайте також: Kalush Orchestra виставить на аукціон статуетку «Євробачення»
Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з Євробаченням. Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності», – зазначає керівник Укрпошти.
Нагадаємо, Укрпошта у соцмережах розпочала голосування за нову марку воєнної тематики. Проголосувати можна на сторінках підприємства та на порталі «Дія».