Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
Укрпошта випустить нову марку, присвячену перемозі України на Євробаченні

Фото з фейсбук Ігоря Смілянського.

Укрпошта випустить нову марку, присвячену перемозі України на Євробаченні

Яким буде дизайн марки з Kalush Orchestra, наразі невідомо

Очільник Укрпошти Ігор Смілянський обіцяє погодити та пришвидшити випуск марки, присвяченої переможцям Євробачення-2022 групі Kalush Orchestra.

Про це він повідомив на своїй сторінці у фейсбуці.

«Укрпошта випускає марки, згідно з рішенням Художньої Ради. Але я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови Ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям», – каже він.

Смілянський опублікував один з ймовірних варіантів: марку з зображенням рожевого капелюха вокаліста та написом англійською мовою: «Збережіть Маріуполь, збережіть «Азовсталь».

Раніше Укрпошта випускала марки на честь попередніх українських переможець пісенного конкурсу – Руслани та Джамали.

Яким буде дизайн марки з Kalush Orchestra, наразі невідомо. Однак Смілянський опублікував один з ймовірних варіантів: марку з зображенням рожевого капелюха вокаліста та написом англійською мовою: «Збережіть Маріуполь, збережіть «Азовсталь».

Читайте також: Kalush Orchestra виставить на аукціон статуетку «Євробачення»

 

 Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з Євробаченням. Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності», – зазначає керівник Укрпошти.

Нагадаємо, Укрпошта у соцмережах розпочала голосування за нову марку воєнної тематики. Проголосувати можна на сторінках підприємства та на порталі «Дія».

 

Telegram Channel