Курси НБУ $ 29.25 € 30.77
16 грн? На скільки зросте проїзд у луцьких маршрутках

Засідання виконкому, на якому розглядатимуть питання вартості проїзду в маршрутках, заплановане на 15 червня.

Волинь-нова

16 грн? На скільки зросте проїзд у луцьких маршрутках

Рішення про зміну тарифу на проїзд у маршрутних автобусах, які курсують у Луцьку, планують розглядати на черговому засіданні міськвиконкому. На скільки точно подорожчає проїзд буде вирішено після обговорення


Як повідомив у коментарі Інформаційному агентству Волинські новини директор департаменту економічної політики Луцької міськради Борис Смаль, вартість проїзду точно подорожчає через зростання вартості складових тарифу: пального, запчастин, розміру мінімальної заробітної плати. З його слів, перевізники наполягають на тарифі 16 гривень за проїзд, однак у міській раді прогнозують дещо меншу ціну. Остаточне рішення будуть ухвалювати члени міськвиконкому.

Засідання виконкому, на якому розглядатимуть це питання, заплановане на 15 червня.

«У діючому тарифі пальне закладене з розрахунку 26 гривень за літр. Реально ж зараз воно коштує 58-59 гривень, а там де немає черг, то і 62-63 гривні. Це основний фактор, який призводить до необхідності підвищення ціни проїзду. Також подорожчали запчастини: шини, акумуляторні батареї, мастило. Ріст подекуди сягає 45%. Зросла мінімальна заробітна плата. Всі перевізники уже подали свої розрахунки. Вони наполягають на ціні 16 гривень. Я думаю, що буде менше: в межах 12-15 гривень, напевне 14. Не можу спрогнозувати точної цифри, бо передбачаю, що на виконкомі будуть суперечки. За що саме проголосують – поки сказати складно», – пояснив Борис Смаль.
Засідання виконкому, на якому розглядатимуть це питання, заплановане на 15 червня. Зі слів посадовця, нині законодавство дозволяє ухвалювати такі рішення без регуляторної процедури на період дії воєнного стану.
«Зрозуміло, якщо раптом ціна пального зменшиться в 2,5 раза, то ми повернемось до минулого тарифу. Сьогодні причиною такого росту ціни є не лише війна. Порушилась логістика поставок пального, наші трейдери не укладали договори з закордонними постачальниками і переважно купують його не на договірній основі, а купують пальне, яке є у вільному продажу. Так само зросла вартість доставки. Якщо на наступний рік, наприклад, будуть встановлені нижчі ціни на великі об’єми, то такий сценарій [зниження ціни на пальне] можливий», – резюмує посадовець.
Мар’яна ТАРАСЮК.

Telegram Channel