
У 2021-22 роках тонна технічної солі коштувала до двох тисяч гривень, а зараз подекуди — 10-15 тисяч гривень.
Експеримент: дороги Рівненщини посипатимуть гранульованим бішофітом
Мова про зимову проблему: 80% вітчизняної солі, яка видобувалась, припадало на Соледар, де зараз тривають активні бойові дії. Держава працює над тим, аби налагодити її видобуток на заході України
На Рівненщині планують експеримент з посипання доріг узимку. Про можливе використання гранульованого бішофіту замість солі розповів Суспільному заступник начальника Служби доріг області Дмитро Леонтіюк.
Працівники Служби автодоріг вивчають альтернативні засоби посипання доріг під час зими, повідомив Дмитро Леонтіюк. Вони, за словами посадовця, дорожчі за технічну сіль.
«Зараз вивчається досвід інших країн, але використання нових снігоплавильних матеріалів, до прикладу, гранульованого бішофіту, якого потрібно в рази менше, ніж солі, потребує зовсім іншої техніки, яка не завжди є у наших підрядних організаціях. Точно можу сказати, що один з наших підрядників планує закупити декілька одиниць такої техніки та в рамках експерименту використовувати на певних ділянках цей матеріал», — додав посадовець.
Зараз вивчається досвід інших країн, але використання нових снігоплавильних матеріалів, до прикладу, гранульованого бішофіту, якого потрібно в рази менше, ніж солі, потребує зовсім іншої техніки.
Він уточнив, що нестачі у технічній солі, яку використовують узимку, поки немає.
«80% вітчизняної солі, яка видобувалась, припадало на Соледар, де зараз тривають активні бойові дії. Держава працює над тим, аби налагодити її видобуток на заході України. Ми також шукаємо шляхи імпорту цієї продукції, але наразі бачимо тенденцію, обумовлену ціноутворенням: адже у 2021-22 роках тонна технічної солі коштувала до двох тисяч гривень, а зараз, подекуди — 10-15 тисяч гривень», — уточнив Дмитро Леонтіюк.
Читайте також: «Дефіцит солі спонукає луцьких комунальників шукати на зиму іншу «посипку»: який вихід»
