Курси НБУ $ 41.25 € 48.38
Водіїв рівненських маршруток бентежать прокльони: не хочуть працювати навіть за 40 тисяч

Фото: Радіо Трек.

Водіїв рівненських маршруток бентежать прокльони: не хочуть працювати навіть за 40 тисяч

«Як заходиш в церкву, від тих прокльонів свічки в церкві гасли! Нєеееее, ні за які гроші не вернувся би, купляйте самокати» (с)

Про складнощі роботи водієм маршрутки виданню «Час Дій» розповів колишній маршрутник Сергій.

Своїми враженнями він поділився у коментарях під дописом про вакансію водія маршрутного автобуса у Рівному з обіцяною зарплатою у 20 000 грн.

Це не такі вже й великі гроші, адже робота насправді надважка, тож повертатися до неї чоловік точно не планує.

На думку Сергія, це не такі вже й великі гроші, адже робота насправді надважка, тож повертатися до неї чоловік точно не планує.

У своєму тексті він докладно описує робочий день водія маршрутки – про те, як потрібно рано прокидатися і наскільки багато на цій роботі стресів. Це той бік роботи, про який мало хто задумується.

Далі — текст Сергія. У ньому він докладно описує робочий день водія маршрутки – про те, як потрібно рано прокидатися і наскільки багато на цій роботі стресів. Той бік роботи водія маршрутки, про який мало хто задумується

  • 20000 грн/30днів = 666 грн
  • 666 грн, щоб терпіти наших людей ???)))

«Ви що, «незамерзайки» перепили)))??? Хіба що навколо керма поставити будку, яка витримала б ядерний удар для того, аби взагалі не контактувати з людьми!!!

Ви думаєте, що немає водіїв у Рівному? Є, але йти ніхто не хоче та всі сидять на «тірах», тому що там і зарплата більша, і будка за спиною не пи3д*ть. Багато з ким з хлопців спілкувався, хто працював, всі тої роботи як чорт ладану жахаються зі словами: «Для чого мені ті прокльони, в мене діти малі вдома»

О 4-ій ранку встань: поки поїси, помиєшся, зберешся, вдягнешся, а як ти добираєшся на роботу в такій порі – взагалі нікому не цікаво. Благо, якщо є авто;

Прийшов на роботу – треба поприбирати в машині, якщо вчора забув. Інакше будуть пи3ді*и, що в свинарнику їздимо + огляд авто;

Проїхати наших блюстітєлєй з «Укртрансбезпеки», які займаються рейдерськими перевірками, яким що завгодно в дурну голову приходить аби тебе оштрафувати;

Виїхали нарешті на лінію і стоїш, чекаєш свій час відправки. І починається: «Водій, а ви ще довго стояти будете?!», «А я на роботу поспішаю!», «А я на самальот!», «А я на параход!». Ти пояснюєш, що «В мене свій час відправки» і думаєш, що «Ну відкрию двері, щоб хоча би не стояли і не мерзли». І тут починається саме цікаве, коли в салон заходить якась «каралєва», яка спала до останнього, а тепер вважає за честь ще комусь ранок спортити. Крім того, по посвідченню 30 осіб вже з самого початку, які спорять, що ти їх зобов’язаний завезти і таких за день вагон;

Виїжджаєш ти з кінцевої і починається пекло: вирахування конкурента, бо ж не влупиш – не заробиш; кожне хворе, яке думає, що він вихователь на дорозі – крутий і неусвідомлює, що в салоні люди; тому не так газанув, тому не так тормознув, тому далеко від бардюру став, тому близько до бардюру став, то стане – цілується з подругою в порозі, коли ти її не бачиш за дверима і коли починаєш рушати  … мать. То того підрізав, то тебе підрізали, то вискочили тобі ї6@ло бити, то в салоні вже хочуть бити, то перевірка з автоуправління і т.д. і т.п., але помимо того всього ти маєш дотримуватися графіку.

Ок, питань немає, але коли поставлять стіну 10 см броньованої сталі і банківську карточку. І на неї кожен місяць падає 20.000 к не в залежності стоїть автобус на ремонті, чи ти захворів і не можеш вийти на працю, чи в тебе відпустка – ще є такий нюанс. От тоді можна буде подумати».

За словами Сергія, багато його колег також уже не бажають возити рівнян у громадському транспорті. Усе через важку працю та постійні прокльони.

Читайте також: Згодяться для прийому ВПО і як пункти обігріву: показали, як на Рівненщині виготовляють глемпи

Реклама Google

Telegram Channel