Центральним телеканалам Росії рекомендували зняти з ефіру рекламний ролик мережі електроніки та побутової техніки «Это», в якому стверджується, що «Дід Мороз не існує»...
Центральним телеканалам Росії рекомендували зняти з ефіру рекламний ролик мережі електроніки та побутової техніки «Это», в якому стверджується, що «Дід Мороз не існує».
Відповідну рекомендацію направила експертна рада Федеральної антимонопольної служби Росії. Увагу антимонопольної служби до ролика привернули обурені батьки, які переконані, що така реклама ламає усталені стереотипи виховання молодого покоління. До речі, напередодні католицького Різдва в Англії шкільна вчителька поплатилася своїм робочим місцем за заперечення існування Санта-Клауса. Вона розповіла десятирічним школярам, що Санта-Клауса не існує і їм час про це знати. Юні англійці пожалілися батькам, а ті директору школи.