
Широкому загалу волинських читачів Валерій Мельник відомий як автор ґрунтовної монографії «Літопис Волинського лісу. 988 – 2004». Нині він завершує масштабний краєзнавчий проєкт про всі озера краю.
Засновник луцької дизайн-майстерні «Золота Стріла»: «Підприємці, які вчора замовляли у нас стенди та банери, нині просять військові шеврони»
Під час війни знизився попит на сувеніри, але ринок поліграфії – живий, – кажуть волинські фахівці
Торгова марка «Золота Стріла» для клієнтів з усієї України протягом двох десятилітьпродукує стенди, постери на білборди, аншлаги, банери, книги, створює унікальні дизайни, друкує іншу інформаційну продукцію різноманітних форматів. Нині вона розширила виробництво.
При вході до творчої майстерні ми помітили карту, всіяну маленькими різнокольоровими прапорцями. Як пояснив засновник «Золотої Стріли», письменник, заслужений журналіст України Валерій Мельник, ці позначки на мапі – це партнери, які у волинян замовляють поліграфічну продукцію.
«Асортимент нашої майстерні – понад три тисячі різноманітних позицій. Втім, до повномасштабного вторгнення росії серед наших клієнтів не було військових. Нині ж захисники України звертаються щоразу частіше. Особливо ті, яким ми уже допомагали», – зазначив Валерій Мельник.

Він переконаний, що такі, здавалося б, дрібниці, як шеврони, бейсболки та футболки з вишитими тризубами, символікою ЗСУ нині дуже затребувані. Тому «Золота Стріла» закупила спеціальний верстат, який дозволяє робити вишивку будь-якої складності.
Коментуючи ситуацію на ринку поліграфії, засновник творчої майстерні повідомляє:аби змінити старі стенди, інформаційні матеріали, які виготовлялися за радянськими зразками і містять чимало неточної та застарілої інформації, щоразу більше установ звертаються до фахівців «Золотої Стріли».
Валерій Мельник сподівається, що невдовзі для українського Криму доведеться виготовляти стенди з тризубом і синьо-жовтим прапором. До речі, прапорці-нагадування з карти півострова, що з’явилися там задовго до анексії, журналіст не знімає.
