Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
Реклама, що завжди з вами: перспективи зовнішньої реклами

Реклама.

Фото: megapolis.com.ua.

Реклама, що завжди з вами: перспективи зовнішньої реклами

Зовнішня реклама пройшла довгий шлях від вручну намальованих зображень на білбордах з фанери до LED-екранів. У цифрову епоху вона переживає трансформацію, яка поступово, але докорінно змінює спосіб комунікації брендів з аудиторією. Завдяки розвитку технологій та змінам у поведінці споживачів майбутнє цього каналу маркетингової комунікації обіцяє бути захопливим.

1. Інтерактивний та привабливий контент

Здебільшого майбутнє зовнішньої реклами пов’язане з видовищним інтерактивним контентом. Технології доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності вже використовуються в кампаніях й пропонують перехожим ефект занурення. Незабаром можливості взаємодіяти з рекламою будуть суттєво розширені: можна буде віртуально приміряти одяг, «покрутити в руках» голограму новинки тощо. Такий рівень взаємодії справлятиме на людей незабутнє враження. Власне, зовнішня реклама більше не обмежуватиметься лише передачею повідомлення; вона буде створювати досвід, що резонуватиме з аудиторією та будуватиме довгострокові відносини між брендом та споживачами.

2. Таргетинг на основі даних

Зовнішня реклама стає дедалі точніше таргетованою та персоналізованою завдяки інформаційній аналітиці та штучному інтелекту. З часом бренди використовуватимуть дані з найрізноманітніших джерел, включаючи геолокаційні дані, соціально-демографічну інформацію та дані про споживацьку поведінку. Високоточний таргетинг забезпечуватиме донесення потрібного повідомлення до потрібних людей у потрібний час. Українські бренди можуть самостійно розмістити рекламу білбордах за допомогою спеціалізованої платформи для планування та купівлі зовнішньої реклами Outhub.online або звернутись за відповідною послугою до рекламного холдингу Megapolis.

3. Інтеграція зі смарт-пристроями

Оскільки світ стає дедалі більш взаємопов’язаним, зовнішня реклама легко комунікуватиме зі смарт-пристроями. QR-коди, NFC та інші технології вже дозволяють споживачам взаємодіяти з зовнішньою рекламою для отримання додаткової інформації, знижок чи спеціальних пропозицій. У майбутньому така взаємодія відбуватиметься простіше й потребуватиме від людей менше дій.

4. Екологічна стійкість

Екологічна стійкість стає важливим пріоритетом у сфері реклами. Бренди вже намагаються проводити такі кампанії, що не створюють відходів та мають мінімальний вуглецевий слід. Виготовлення зовнішньої реклами з екологічних матеріалів, енергоощадне освітлення статичних носіїв, використання альтернативних джерел електроенергії для цифрових носіїв — все це з часом стане усталеною практикою й відповідатиме глобальним зусиллям у боротьбі зі зміною клімату.

5. Впровадження технології 5G

Істотний вплив матиме й поширення п’ятого покоління мобільних мереж. Завдяки підвищеній швидкості та зниженій затримці можна буде в режимі реального часу транслювати високоякісні відео та різноманітний динамічний контент. Прогрес в комунікаційній сфері дозволить брендами вийти на новий рівень привабливості у зовнішній рекламі й створювати незабутні враження.

Майбутнє зовнішньої реклами сповнене технологічних цікавинок, що матимуть важливе значення для розвитку цього каналу маркетингової комунікації. Від інтерактивного контенту до таргетингу на основі даних, сталого розвитку та інтеграції зі смарт-пристроями — зовнішня реклама від https://megapolis.com.ua/naruzhnaya-reklama рекламного холдингу «Мегаполіс» впевнено торує шлях інновацій.

Telegram Channel