Курси НБУ $ 39.43 € 42.85
Науковиця Луцького вишу розповіла, як отримала грант та створила власну гру

Цю гру кожен для себе може використовувати по-різному.

Фото: lntu.edu.ua.

Науковиця Луцького вишу розповіла, як отримала грант та створила власну гру

Нещодавно в Луцькому національному технічному університеті доцент кафедри менеджменту Ірина Абрамова, яка навчає своїх студентів управлінню, втілила у життя власну ідею та розробила гру «Віражі», за фінансуванням House of Europe

Науковиця поділилася тим, чим насправді особлива і корисна коучингова гра, на яку вікову категорію розрахована і в чому ж полягає її суть.

Про це йдеться на сторінці навчального закладу.

«На конкурсі суперників було вдосталь. Цю гру кожен для себе може використовувати по-різному, ось що і стало конкурентною перевагою для мене, що дало можливість виграти грант», – розповіла Ірина.

В коучингу жінка вже два роки.  Її зацікавив момент ігрової практики, тому що незалежно від віку, усі люди полюбляють грати і саме через таку практику людині набагато легше розкритись. Ідею створення гри вона виношувала доволі тривалий час.

«Якщо людина не вміє керувати своїм життям, то навряд чи вона зможе керувати своїм бізнесом. Саме через це спробувала поєднати коучинг та ігрову практику в одне ціле», – ділиться Ірина.

В чому ж полягає суть цієї гри?

Зі слів науковиці, найголовніше – це те, що в кожної людини, яка приходить зіграти, повинен бути певний запит, який вона хоче пропрацювати.

«Тобто зараз ми знаходимось в точці А, але не дуже розуміємо як потрібно добратись до точки В. В контексті цієї гри людина має зрозуміти, як віднайти шлях для вирішення її проблеми.

Окрім того, є 2 найголовніші цілі, які потрібно досягти в грі:

  • Перша – максималізація свого особистісного ресурсу.
  • Друга – нейтралізація Гремлінів (перешкод, які заважають людині свідомо рухатись далі і тримати фокус уваги на тій цілі, яка є важливою для неї).

На завершення гри є резюме, в якому потрібно вказувати наскільки ви просунулись від 1 до 10 у вирішенні свого запитання», – розповіла науковиця.

Гра «Віражі» є універсальним інструментом, який можна використовувати і в сфері бізнесу, і для ейчарів, і для різних дисциплін менеджменту в сфері навчання. Студенту потрібно чітко розуміти, яким він себе бачитиме після завершення навчання.

Найголовніше в коучинговій грі – самостійно прийняте рішення змінитися.

Поки що Ірина Абрамова перебуває на етапі подачі документів. Це тривалий період часу, який потребує ресурсу. Для неї важливо запатентувати гру, згідно з чинним законодавством, оскільки це авторський продукт, тому це обов’язково потрібно зробити.

Науковиця записала відео-курс, провела навчання для 10 тренерів, які будуть проводити гру в своїх спільнотах. Відповідно, від них буде надходити зворотній зв’язок, який дасть можливість удосконалювати її продукт.

Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно!​ Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу  Волинь ЗМІ

Читайте також: У Луцьку юні художники з викладачами створили Великодні сувеніри, які можна придбати за донат (Фото).

Реклама Google

Telegram Channel