Курси НБУ $ 41.59 € 47.08
Простий спосіб розрахувати витрати на бухгалтерський облік

Фото: bip.net.ua.

Простий спосіб розрахувати витрати на бухгалтерський облік

Реєструючи власний бізнес, підприємці постають перед необхідністю організації ведення бухобліку ФОП чи ТОВ. Обов’язок правильного документального супроводу всіх фіноперацій та своєчасного звітування перед податковою разом зі сплатою встановлених ПКУ податків з’являється в момент оформлення бізнесу. А тому потурбуватися про цей аспект необхідно з першого дня ведення діяльності.

Вести бухгалтерію підприємець може:

  1. Самостійно – ризиковано та потребує багато часу і ресурсів, але без фінансових витрат.
  2. Залучивши до виконання всіх завдань інший ФОП – мало інструментів контролю якості, витрати коштів середні.
  3. Утримуючи фахівця у штаті – витрати великі, гарантій якісного виконання завдань мало.

Кожен з варіантів має свої плюси й мінуси і навіть за умови значних витрат не гарантує високої якості ведення бухобліку. Водночас аутсорс бухгалтерії дозволить скоротити витрати з одного боку та гарантувати відмінне обслуговування (умови якого зафіксовані договором) – з іншого.

Розрахунок вартості аутсорсингу бухгалтерії для ФОП

Для здійснення розрахунку зручно використовувати калькулятор вартості бухгалтерських послуг. Зазвичай базова ціна на ведення ФОП стартує від 2000 гривень за найпростіший варіант – для підприємців на спрощеній системі, що не мають робітників, не сплачують ПДВ, акциз та ін.

В разі вибору загальної системи чи наявності ПДВ обсяги документації значно збільшуються і це підвищує мінімальну вартість на 50-150%. За умови наявності у ФОП зареєстрованих РРО/ПРРО до суми варто додати 1000 грн. за один реєстратор і по 500-700 за кожен наступний.

Якщо у підприємця є наймані робітники, для яких ФОП виступає податковим агентом (має обов’язок нараховувати зарплату, утримувати податки, звітувати про це), ціна зростатиме на 500-600 грн. пропорційно до їх кількості. Наявність акцизу також суттєво збільшує обсяги звітності і тому впливає на вартість ведення бухобліку.

Скільки коштуватиме ведення бухобліку ТОВ на аутсорсі

Використовувати калькулятор бухгалтерських послуг можна і для самостійного обчислення вартості ведення ТОВ на аутсорсі.

Які показники варто брати до уваги:

  • Стартова ціна – в середньому складає 4000-4500 грн. за ведення ТОВ, що перебуває на спрощеній системі та не є платником ПДВ, акцизних зборів. Для «загальносистемників» вартість починається з 6000 грн. В разі наявності ПДВ до базової ціни додається 35-40%.
  • Режим Дія.City передбачає особливі умови ведення бухгалтерської звітності та кадрового обліку, нарахування податків за іншими ставками, тому тут стартова ціна складає близько 10 000 грн. (+20% в разі сплати ПДВ).
  • Наймані робітники – в середньому за кожні 10 працівників до суми додається 30-40%.
  • Наявність РРО/ПРРО – також збільшує ціну на 25-35%. Чим більше реєстраторів – тим вище вартість.
  • Додаткові фактори, які впливають на ціну бухгалтерського обслуговування ТОВ – обсяги річного обороту, необхідність здійснення перевірки правильності ведення бухобліку за попередні роки, наявність порушень у компанії, проведення перевірок ДПС та ін.

Варто зазначити, що навіть за умови вибору максимальних параметрів для ФОП чи ТОВ вартість ведення бухгалтерського обліку на аутсорсі буде значно нижча, ніж оплата штатного спеціаліста, наприклад. А переваг такий варіант дає чимало – висока якість надання послуг досвідченими фахівцями, можливість самостійно формувати вартість пакету, додаючи до нього потрібні опції.

Також важливою умовою успішної співпраці є регулювання всіх аспектів взаємодії укладеним договором, в тому числі щодо відповідальності бухгалтера за виконану роботу.

Реклама Google

Telegram Channel