«112»: коли важлива кожна секунда.
Операторка служби «112» врятувала чоловіка від самогубства
Вже два роки в Україні працює єдина лінія екстрених служб «112». За цей час оператори опрацювали понад 7 мільйонів викликів
Це дзвінки, в яких реальні людські історії.
Наприклад, один із них від чоловіка, який вирішив попрощатися з життям. Операторка більше години розмовляла з ним, заспокоїла, викликала фахівців. Життя вдалося врятувати.
Інший – від 12-річної дівчинки. У квартирі стався витік газу, мама знепритомніла. Спокійна, чітка розмова з операторкою, правильні інструкції, швидка реакція – і трагедії вдалося уникнути.
У квартирі стався витік газу, мама знепритомніла. Спокійна, чітка розмова з операторкою, правильні інструкції, швидка реакція – і трагедії вдалося уникнути.
Звернення на «112» приймають також жестовою мовою у режимі відеозв’язку – таких зафіксовано понад 31 тисяча.
Крім того, майже 700 викликів надійшло від іноземців. 59 із 265 операторів опрацьовують дзвінки іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською,японською, французькою, грузинською, німецькою,китайською.
А ще «112» – це не лише про порятунок, а й про нові можливості.
Наші ветерани, які через поранення або втрату здоров’я не можуть продовжувати службу, можуть долучитися до команди «112».
Вже 17 захисників стали операторами лінії. Їхній досвід, витримка та відповідальність – безцінні для служби, де кожна секунда має значення.
«Центри «112» зосереджено у Києві, Львові, Дніпрі. І розширюємо покриття далі: скоро відкриємо центр в Одесі, – інформує пресслужба ДСНС України. – Ми будуємо систему, в якій кожен може бути впевнений у тому, що допомога прийде вчасно. «112» – це про довіру. Про відповідальність. І про людей, які не підведуть».
Читайте також: На Волині зловмисники розсилають фейкові листи від імені податкової служби.
