Курси НБУ $ 41.12 € 48.29
Мило «Олень» з історією: як на Волині виглядала реклама 100 років тому

Вироби марки «Jeleń» («Олень») стали популярними в Центральній Європі, зокрема й у Польщі.

Фото: Фейсбук.

Мило «Олень» з історією: як на Волині виглядала реклама 100 років тому

Експонат із фондів музею – колекційна табличка «Mydło Jeleń – є прикладом маркетингу міжвоєнного періоду

Емальована рекламна табличка — типовий вигляд з білим оленем, що стрибає, на червоно-жовтому фоні відомої торгової марки «Mydło Jeleń Schicht».

«Mydło Jelen» — у перекладі з польської «Мило Олень», - про це розповіли у Ковельському історичному музеї. 

• Нижче частково збережене слово «Schicht» — це назва виробника.

Фабрика Schicht — відома миловарня та виробник господарських товарів, заснована наприкінці XIX ст. у Ліберці (тепер Чехія).

• Вироби марки «Jeleń» («Олень») стали популярними в Центральній Європі, зокрема й у Польщі. Це мило відоме своєю якістю, мало характерний запах та вважалося гіпоалергенним.

У міжвоєнний період (1918–1939) продукція компанії широко рекламувалася у Польській Республіці, зокрема на Волині і у Ковелі.

• Рекламні таблиці такого типу виготовлялися з металу, вкривалися стійкою фарбою або емаллю, призначалися для магазинів і торгових лавок.

Це оригінальна реклама мила «Jeleń» фабрики Schicht належить до періоду активної торгівлі польською продукцією на Волині і в Ковелі зокрема.

Такі таблиці сьогодні є колекційною рідкістю та прикладом розвитку побутової культури й маркетингу першої половини ХХ ст.

 

Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно!​ Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу  Волинь ЗМІ

Читайте також: У музеї на Волині показали секретну зброю медиків ХХ століття.

Реклама Google

Telegram Channel