
Вироби марки «Jeleń» («Олень») стали популярними в Центральній Європі, зокрема й у Польщі.
Мило «Олень» з історією: як на Волині виглядала реклама 100 років тому
Експонат із фондів музею – колекційна табличка «Mydło Jeleń – є прикладом маркетингу міжвоєнного періоду
Емальована рекламна табличка — типовий вигляд з білим оленем, що стрибає, на червоно-жовтому фоні відомої торгової марки «Mydło Jeleń Schicht».
«Mydło Jelen» — у перекладі з польської «Мило Олень», - про це розповіли у Ковельському історичному музеї.
• Нижче частково збережене слово «Schicht» — це назва виробника.
Фабрика Schicht — відома миловарня та виробник господарських товарів, заснована наприкінці XIX ст. у Ліберці (тепер Чехія).
• Вироби марки «Jeleń» («Олень») стали популярними в Центральній Європі, зокрема й у Польщі. Це мило відоме своєю якістю, мало характерний запах та вважалося гіпоалергенним.
У міжвоєнний період (1918–1939) продукція компанії широко рекламувалася у Польській Республіці, зокрема на Волині і у Ковелі.
• Рекламні таблиці такого типу виготовлялися з металу, вкривалися стійкою фарбою або емаллю, призначалися для магазинів і торгових лавок.
Це оригінальна реклама мила «Jeleń» фабрики Schicht належить до періоду активної торгівлі польською продукцією на Волині і в Ковелі зокрема.
Такі таблиці сьогодні є колекційною рідкістю та прикладом розвитку побутової культури й маркетингу першої половини ХХ ст.




Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно! Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу Волинь ЗМІ
Читайте також: У музеї на Волині показали секретну зброю медиків ХХ століття.
