Курси НБУ $ 42.19 € 48.87
Волинський національний університет отримав відзнаку «Діловий бренд Волині»

Вітаємо! Так тримати!

Фото: ВНУ імені Лесі Українки.

Волинський національний університет отримав відзнаку «Діловий бренд Волині»

Захід об'єднав владу та бізнес для обговорення брендингу територій як ключового драйвера розвитку в умовах війни

У Луцькому бізнес-просторі відбулася конференція «Діловий бренд регіону як двигун розвитку в умовах воєнного часу», організована в межах проєкту «Волинь Ділова», що впроваджується за підтримки Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні.

Про це пише Відділ молодіжної політики та соціальної роботи.

Співорганізаторами заходу стали Асоціація органів місцевого самоврядування Волинської області «Волинська економічна ліга», Волинська обласна військова адміністрація, Волинська обласна рада.

За результатами проведеного аналізу та експертного опитування Волинський національний університет імені Лесі Українки увійшов до почесного списку «Ділові бренди Волині», що відзначає провідні інституції регіону, які роблять вагомий внесок у його розвиток і репутацію. Університет на заході представляла практичний психолог Тетяна Кулик.

У конференції взяли участь представники обласної влади, органів місцевого самоврядування, бізнесу та бізнес-спільнот, закладів вищої освіти й громадських організацій.

Під час заходу учасники обговорили підходи до використання сучасних маркетингових інструментів – брендингу територій, цифрового маркетингу, PR, взаємодії з діаспорою та інвесторами, а також аналітики даних. Ці інструменти були представлені як важливі драйвери економічного відновлення у воєнний час: для залучення інвестицій і туристів, просування локальних продуктів і послуг, підтримки експорту, зміцнення довіри та соціальної згуртованості.

Під час презентації ділового бренду Волині керівник проєктів ПРООН в Україні Максим Борода відзначив його інноваційність, адже це – перший спеціалізований бізнес-бренд регіону в Україні. Бренд створено у форматі державно-приватного партнерства, що, на думку експертів, забезпечує потенціал для масштабування та може стати перспективною інвестицією, здатною посилити економічний розвиток області. Створення бренду розглядається як інструмент, за яким має слідувати комплексна робота над його впізнаваністю та промоцією. Основою ділового бренду регіону став туристичний логотип «Волинь унікальна», що поєднує елементи регіональної геральдики та орнаментів зі стилізованими символами історії, природи, архітектури й культури краю.

Волинський національний університет імені Лесі Українки висловив щиру вдячність організаторам та партнерам за можливість долучитися до важливої ініціативи, спрямованої на зміцнення економічного потенціалу регіону та розвиток його сучасного іміджу.

Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно!​ Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу  Волинь ЗМІ

Читайте також: Солодка перемога Волині: на підприємствах вироблено близько 100 тисяч тонн цукру​.

Реклама Google

Telegram Channel