Курси НБУ $ 41.55 € 46.75

ХТО МОРОЗИВО ’ЗЛАТА’ ВЖИВАЄ, ТОЙ ЗДОРОВ’Я МАЄ

Два роки тому підприємство Злата” вперше представило свою продукцію в Києві на міжнародній виставці “Морозиво і заморожені продукти” і викликало у виробників та оптовиків справжню сенсацію...

Напередодні Нового року саме час підбивати підсумки роботи за рік і будувати плани на майбутнє. З цього приводу на СГПП “Злата”, яке створене на базі ВАТ “Луцький маслозавод”, минулої суботи відбулася зустріч із дилерами багатьох регіонів України. Два роки тому підприємство вперше представило свою продукцію в Києві на міжнародній виставці “Морозиво і заморожені продукти” і викликало у виробників та оптовиків справжню сенсацію. Щорічно подвоюючи випуск своїх прохолодних, романтичних, на смак фантастичних делікатесів під торговою маркою “Злата”, підприємство за темпами і обсягами нарощування потужностей, розширення асортименту і якістю продукції стало одним із найперспективніших і найпривабливіших вітчизняних виробників морозива, яке нині надходить у понад 20 областей України.
Європейську якість продукції забезпечують новітні технології, які впроваджуються на високопродуктивному, найсучаснішому вітчизняному та імпортному обладнанні, що відповідає світовим стандартам і вимогам. Сьогодні на підприємстві функціонує чотири лінії з виробництва морозива різних видів та три лінії з випічки вафельної продукції для власного виробництва. Запрошені дилери мали можливість побачити роботу нової екструзійної лінії відомої німецько-польської фірми.
Таких успіхів підприємство досягло завдяки дружній команді “Злати”, душею і серцем, головним генератором ідей якої є подружжя Романа і Тетяни Казибродів. Це вони і 200 фахівців-професіоналів з багаторічним досвідом роботи, котрі за рахунок підприємства постійно підвищують свій професійний рівень (зокрема, заступник директора Володимир Малиха, завідуюча лабораторією Галина Крук, головний інженер Олександр Левчук, головний механік Павло Башук, головний енергетик Микола Слободян), самовіддано трудяться над випуском як уже добре відомих і популярних, так і нових сортів делікатесного морозива. За підсумками минулого року усі головні спеціалісти були нагороджені поїздкою до Африки.
Зараз підприємство пропонує споживачам понад 50 видів бездоганних заморожених ласощів. У їх асортименті — морозиво у вафельних стаканчиках із різноманітними фруктовими наповнювачами і добавками. Незвичайну радість і задоволення отримують діти і дорослі від морозива “Фієста”, “Сніжик”, “Каштан”, “Лагуна”, морозива у вигляді тортів та рулетів. Всім цим прохолодним дивом смакували дилери під час дегустації. Гості відзначили особливу якість та натуральність делікатесного продукту, що виготовляється із незбираного молока і вершків, переробку яких підприємство здійснює самостійно. Особливо сподобались новинки “Вкусняшка” та “Стоп, Ангіна”. Контроль за якістю продукції проводить акредитована лабораторія, обладнана найновішими приладами.
За плідну співпрацю, високі показники та вагомий внесок у розвиток торгової марки “Злата” генеральний директор Роман Іванович Казибрід нагородив кращих партнерів дипломами та цінними подарунками — телевізорами та мікрохвильовими печами. Нагородою наступного року кращим дилерам будуть путівки на відпочинок у Францію. Партнери дякували за високу оцінку їх роботи, високоякісну продукцію з привабливим зовнішнім виглядом та неповторним смаком.
Сергій БОРОХ.
Telegram Channel