Двоє громадян, які перетинали кордон у пунктах пропуску «Дольськ» і «Ягодин-авто», поскаржилися, зателефонувавши на «гарячу лінію» уряду та «телефон довіри» адміністрації Держприкордонслужби України...
Двоє громадян, які перетинали кордон у пунктах пропуску «Дольськ» і «Ягодин-авто», поскаржилися, зателефонувавши на «гарячу лінію» уряду та «телефон довіри» адміністрації Держприкордонслужби України
Богдана КАТЕРИНЧУК
Суть скарг у тому, що водії рейсових і туристичних автобусів збирають гроші з пасажирів для прискорення проходження контрольних процедур. На брифінгу, який відбувся нещодавно, про це повідомив перший заступник начальника Луцького прикордонного загону – начальник штабу підполковник Олег Шевченко. Він розповів і про те, що при перевірці причетність співробітників Луцького прикордонного загону до збирання й отримання коштів не підтвердилась. Отож, матеріали передано іншим контролюючим службам, зокрема митникам, для подальшої перевірки. Олег Шевченко поінформував, що в середньому оформлення на кордоні рейсового автобуса з 30 – 40 пасажирами займає 30 – 40 хвилин. У пунктах «Ягодин» і «Доманово» є окремі смуги руху для автобусів, тож затримок не виникає, і платити за прискорення проходження контролю не треба. Для оперативного вирішення питань, що можуть виникнути при перетині кордону, підполковник порадив телефонувати на комутатор Луцького прикордонного загону (0332) 24-41-44.