АКУЛИ БУЛИ СВІДКАМИ НА ВЕСІЛЛІ

40-річний жених Мауріціо Андреозі і його 31-річна наречена Даніела Консоларо вирішили провести своє весілля під водою...

Вони одягли весільне вбрання і занурились в акваріум містечка Катталіка під Ріміні, де постійно мешкає два десятки акул. Наречена тримала в руках букет квітів, обоє спокійно сиділи у залізній клітці.
Мер міста, залишившись на суші , виголосив необхідні слова і оформив шлюб. Підводне весілля було не просто дивацтвом. Наречені захотіли поєднати приємне з корисним і висловити протест проти жорстокого відлову акул, який проводиться не лише в Італії.
НАЙМЕНШИЙ У СВІТІ ЧЕРЕВИК
35-річний майстер взуттєвих справ з Колумбії Ріккардо Мело створив черевичок для Дюймовочки. Він вважається найменшим у світі, його розмір — 9,5 міліметра в довжину і 6 міліметрів у висоту.

Два місяці тому, коли дизайнер готувався до однієї з найбільших у Колумбії виставок, він вирішив здивувати публіку. На виготовлення мініатюрного черевичка майстер затратив тиждень часу і зовсім мало шкіри.
ШАМПАНСЬКЕ З ДНА ЛА-МАНШУ
20 тисяч пляшок шампанського 50-річної витримки виявили британські водолази на дні протоки Ла-Манш.

Як стверджують аквалангісти, що відзначили удачу дегустацією, ігристий напій ідеально зберігся. Партія його призначалась для великої вечоринки в британському міністерстві фінансів, що відбулася майже 50 років тому. Проте корабель з вантажем до місця призначення не дійшов, і фінансистам довелося обійтись без шампанського. Судно “Сейн”, на якому перевозили вино, затонуло під час шторму.
НАЙМОЛОДША ГАЛАКТИКА У ВСЕСВІТІ
Астрономи, використовуючи космічний телескоп Хаббла і 10-метровий телескоп на Гаваях, виявили найбільш віддалену від Землі галактику.

Відстань до неї оцінюється у 13 мільярдів світлових років. Ця галактика є наймолодшою з усіх видимих із Землі. Директор гавайської обсерваторії, доктор Фредерік Чаффі з гордістю сказав:
— Телескоп — це віртуальні машини часу. Вони дають змогу астрономам заглянути у глибоке минуле і побачити ранню історію Всесвіту.
БАТЬКІВЩИНОЮ СПІВУЧИХ ПТАХІВ ВИЯВИЛАСЬ АВСТРАЛІЯ
Це відкриття перевернуло з ніг на голову традиційне уявлення про те, що співучі птахи походять з Північної півкулі і поширювались на південь.

А масштабне дослідження ДНК птахів в усьому світі провела група біологів під керівництвом доктора Кейта Беркера з американського Музею історії природи Белла. Вони й дійшли несподіваного висновку.
Учені вивчали ДНК птахів загону горобиних, до яких відноситься половина птахів Землі, левова частка їх — співучі. Виявилось, що горобині ведуть свій відлік із суперконтиненту, який став Австралією.
ПОДИВИВСЯ 60 ФІЛЬМІВ І НЕ ЗАСНУВ
24-річний студент Сінгапурського університету Фадіз Усен встановив новий світовий рекорд з перегляду фільмів. Він знаходився біля екрана протягом 72 годин і не заснув, подивившись 60 кінокартин. Між ними оголошувалась перерва лише на 5 хвилин.

На побиття попереднього рекорду (66,5 години), встановленого в минулому році у Нью-Йорку, зважились 24 добровольці. Лише троє з них витримали перегляд протягом 72 годин, проте на більшість контрольних запитань щодо змісту фільмів найдокладніше відповів Усен. Сінгапурський студент отримав призи на суму близько 11 тисяч доларів, а його ім’я буде занесено у Книгу рекордів Гіннесса.