Курси НБУ $ 39.47 € 42.18

ВІДСУТНІСТЬ ЛЮБОВІ КОМПЕНСУЄ АЛКОГОЛЬ

Проте природу не обдуриш. Переносячи свої ніжні почуття з дітей і осіб протилежної статі на домашніх тварин, японці продовжують залишатися звичайними біологічними істотами. Відсутність любові повинна чимось компенсуватися, і цим “чимось” все частіше стає алкоголь.

Проте природу не обдуриш. Переносячи свої ніжні почуття з дітей і осіб протилежної статі на домашніх тварин, японці продовжують залишатися звичайними біологічними істотами. Відсутність любові повинна чимось компенсуватися, і цим “чимось” все частіше стає алкоголь.
Відповідно до нещодавно опублікованих даних, у Японії нараховується 820 тисяч осіб, які залежні від вживання спиртного — це близько 2 відсотків дорослого населення.
Із розгальмованої алкоголем підсвідомості починають вириватися назовні бажання, які старанно приховуються, і шановані, і відомі люди здійснюють непередбачені вчинки, як, зокрема, заарештований у нетверезому стані професор університету Васеда з допомогою фотокамери в мобільному телефоні робив потай знімки під спідницями в школярок у токійському метро.
Судячи з невпинного зростання кількості таких подій, проблема виривається назовні, й заклики міністерства охорони здоров’я до населення більше займатися спортом і робити виробничу гімнастику навряд чи допоможуть. Японія входить у смугу психологічних і соціальних змін, результати яких стануть відомі в найближчому десятилітті.

НАДУВНА ЛЯЛЬКА СТАЛА ПРИЧИНОЮ РОЗЛУЧЕННЯ
Жителька Румунії подала на розлучення після того, як виявила на горищі свого будинку надувну ляльку, котру ховав тут її благовірний.
До цієї прикрої знахідки 45-річна жінка почувала себе абсолютно щасливою. За словами матері двох дітей, вона не може змиритися з думкою, що чоловік їй зраджує. Нехай навіть її суперниця не із крові та плоті, а лише надувна лялька.
Чоловік же у свою чергу намагався виправдатися тим, що купив ляльку не для власних потреб, а на подарунок товаришу. Та ці запевнення здались і дружині, і судді непереконливими . І як результат — розлучення.

НАДІЙНА СИГНАЛІЗАЦІЯ
У суперсучасному японському помешканні з давніх-давен застосовується надійна система сигналізації, яка не потребує практично ніякого сервісу, світла і невибаглива в експлуатації.
Проте з її допомогою японці завчасно можуть дізнатись про те, що хтось наближається до приміщення. Це не ніндзя і не особлива порода собак. Просто у багатьох японських будинках будівельники спеціально стелять підлогу, яка скрипить: оригінально, дешево і надійно.

ГРОМАДСЬКИЙ ТУАЛЕТ ЯК СЦЕНА ДЛЯ АКТОРІВ
Незвичні підмостки вибрав для вистави нового проекту авангардний театр із Бразилії. Зайнятим в п’єсі акторам доведеться вживатись в свої ролі у не зовсім приємних обставинах громадського туалету.
П’єсу “Євангеліє для дилетантів” будуть грати в громадському туалеті під мостом в Сан-Паулу. Біблійні герої в ній виступають одночасно і як звичайні люди, які живуть в наші дні, Ісус постає в трьох образах — соціального працівника, поліцейського і звичайного громадянина.
За словами директора театральної компанії, туалет був вибраний місцем гри як протест людей, котрі кинули виклик суспільству.

ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ В КОМПАНІЇ СКОРПІОНІВ
Жителька Малайзії відсвяткувала свій день народження в компанії шести тисяч скорпіонів. Нур Малена Хасан, яку називають “королевою скорпіонів”, вирішила побити свій попередній рекорд. У 2001 році вона провела у скляній клітці із 2700 скорпіонами тридцять днів.
Цього разу Хасан, якій виповнилось 27 років, закрили у скляній клітці в центрі міста Куантан із 6069 скорпіонами. У цей день її прийшли підтримати дві тисячі чоловік. Жінка розраховує прожити в компанії з членистоногими 36 днів.
Тренер Хасан стверджує, що вона може витримати три укуси скорпіона на день.

КРИШТАЛЕВІ ПОШТОВІ МАРКИ
Австрійське поштове відомство випустило у продаж кришталеві марки. Їх автор — відомий у країні ювелір, який прикрасив невеличкими кришталиками зображення зірки і лебедя.
Ювелір стверджує, що кришталики ніколи не випадуть, на яку б віддаль не відправити лист. Вартість шедевра — майже чотири євро. Це найдорожча серія марок, будь-коли випущених в Австрії. Тираж поштового витвору — 800 тисяч екземплярів.
Telegram Channel