Курси НБУ $ 39.59 € 42.26

ГОРОХІВСЬКА АВТОСТАНЦІЯ ОНОВИЛАСЯ

Кажуть, що іноземці судять про рівень нашого життя і його культуру по дорогах, готелях і... туалетах...

Кажуть, що іноземці судять про рівень нашого життя і його культуру по дорогах, готелях і... туалетах. Думається, у наших громадян є ще один важливий вимір — сервіс на автостанціях.
Напевне, кожен потенційний пасажир погодиться, що в останні роки на волинських автостанціях наведено порядок, багато зроблено для затишку працівників і пасажирів, а головне — зникли довгі черги з людьми, яким доводилося нервувати з тих чи інших причин. Зокрема, автоматизовано продаж квитків на всі напрямки на автовокзалах в Луцьку і в Ковелі, автостанції у Володимирі-Волинському.
До речі, у цьому році виповнюється 35 років з початку господарювання ВАТ «Волинське обласне підприємство автостанцій» і абсолютну більшість приміщень збудовано саме за цей період. І хоч обласне підприємство зазнало значних збитків в зв’язку з банкрутством банку «Україна» (ніхто не повертає втрачені кошти), управлінців з відомих причин виселили з приміщення по вул. Богдана Хмельницького, все ж колектив вистояв. Як розповів голова правління ВАТ, заслужений працівник транспорту України Віктор Попко, є ріст виробничих показників, сплачуються податки, вчасно видається зарплата і навіть утворено 15 нових робочих місць.
І все ж найбільша радість — до професійного свята проведено в основному реконструкцію Горохівської автостанції, яка вже давно його потребувала.
Річ в тім, що в 1983 році неподалік колишнього озера на навезеному грунті вмостили павільйон з скла та бетону — холодний і незатишний. Це й була автостанція. Грунт в останні роки почав інтенсивно просідати. Ось такі були «ворота» до Львівщини, через які на добу відправлялося до 170 автобусів та інших транспортних засобів.
Начальник кущової автобусної станції Микола Галабуз (в його підпорядкуванні й Берестечківська) розповів, як нелегко проходила реконструкція:
— Добре попрацювала бригада Олександра Модринського. Довелося під фундамент приміщення майже на метр укладати бетон, «прив’язувати» його до моноліту — металевого павільйона. Практично тричі на день відкачували воду. Обклали стіни цеглою, оштукатурили, замінили вікна, підвели газове опалення. Замінили дизайн в залі і касах сучасними матеріалами. Стало зручніше водіям, диспетчерам, касирам. Працює затишний буфет «Транзит», де є гарячі страви.
Хоча роботи по ремонту адміністративного приміщення, проведенню благоустрою на території триватимуть і надалі. Ось тільки, — каже начальник, — якби сусіди — дирекція міського ринку — хоча б відгородила свою територію від площадок, на яких розвертаються автобуси.
Олександр НАГОРНИЙ.
Telegram Channel