Всесвітньовідомий бренд «благословив» свої автомобілі українською колядою
Реклама автомобілів КІА з використанням «Щедрика» в обробці Миколи Леонтовича з’явилася на американському телебаченні
Про це повідомляє Газета по-українськи. Автомобілебудівна компанія, другий автовиробник у Південній Кореї та сьомий у світі, використав у рекламі свого бренду українську коляду. Автомобілі компанії продаються в 5000 автосалонів по всьому світу. Дистриб'юторська мережа KIA Motors охоплює більше 190 країн. В 2007 році обсяг продажів компанії склав 1 286 299 легкових автомобілів і 81 040 легких комерційних вантажівок
Автомобілебудівна компанія, другий автовиробник у Південній Кореї та сьомий у світі, використав у рекламі свого бренду українську коляду
"Щедрик" у світі відомий як «колядка дзвонів»: Carol of the Bells, Ukrainian Bell Carol, Ukrainian Carol. Композицію також використовували у серіалах «Сімпсони», «Менталіст», фільмах «Сам удома», «Сімейка Адамсів», рекламі Garmin, Sears, Kmart, Dell тощо.