На ВАТ “Ковельмолоко” розпочали випуск нових видів продукції класу “еліт” — аерованих десертів, сирків та йогуртних мусів. Унікальну технологію їхнього виготовлення в Україні освоєно вперше.
На ВАТ “Ковельмолоко” розпочали випуск нових видів продукції класу “еліт” — аерованих десертів, сирків та йогуртних мусів. Унікальну технологію їхнього виготовлення в Україні освоєно вперше.
НАЛАГОДЖЕНО ВИПУСК Т-МОЛОКА Відкрите акціонерне товариство “Ковельмолоко” впевнено тримає марку флагмана вітчизняної молокоіндустрії. Ковельські виробничники уже задають тон усім, хто працює на українському ринку молокопродуктів. Як запевняє генеральний директор ВАТ “Ковельмолоко” Віталій Шевело, на підприємстві нині виготовляється весь спектр молокопродуктів кисломолочної, цільномолочної та промислової груп. Загалом це близько 100 найменувань продукції, яка реалізується в Україні та за кордоном під корпоративним парасольковим брендом “КОМО” та суббрендами “Молочна родина”, “Гурманіка”, “Викрутас”, “Економ”. Із окремих видів продукції цих суббрендів сформовано фірмовий ряд класу “еліт”. До еліт-класу зокрема відносять всю продукцію, яка надходить у продаж під торговими марками “Молочна родина”, “Гурманіка” та “Викрутас”. Заключним штрихом виробничого спектра молокопродукції стало налагодження на ВАТ “Ковельмолоко” виробництва молока тривалого зберігання (Т-молоко). Нещодавно на підприємстві ввели в експлуатацію відповідну технологічну лінію. Цим самим було завершено реалізацію далекоглядного проекту “КОМО-UHT”, розпочатого в жовтні 2003-ого. Він дозволив освоїти випуск цілого ряду нових молокопродуктів — не лише Т-молока, а й згущеного, фруктового і спеціального молока дитячого бренду “Викрутас”. На реалізацію задуму витрачено близько 6,8 мільйона гривень. Ці інвестиції — кошти, зароблені тут, в Україні, і вкладені в українську економіку з турботою про здоров’я споживача. У Західній Україні жоден завод Т-молока дотепер не випускав. Заплановані обсяги його виробництва — близько 300 тонн на місяць. Це дасть змогу ковельчанам цілком заповнити згадану ринкову нішу. І не лише в Західному регіоні. Ексклюзивний дистриб’ютор ВАТ “Ковельмолоко” — Торговий дім “Західна молочна група” — сьогодні має розгалужену мережу власних філіалів у 17 областях України та дистриб’юторів у інших восьми. Тож будь-які новинки бренду швидко знайдуть свого споживача по всій країні. НОВА СЕРІЯ — «ГУРМАНІКА-ПРЕМІУМ» Доки інші святкували різдвяні свята, на “Ковельмолоко” розпочали випуск іще й аерованої молокопродукції — десертів, сирків та йогуртних мусів. У всьому світі такі продукти вважаються найбільш “дієтичними”, бо найлегше засвоюються організмом. Ці “повітряні” молочні вироби мають ніжну консистенцію і особливо “модні” на Заході серед представників середнього класу як ранкові сніданки. Завдяки корисній дії на організм у багатьох країнах цей поживний харч рекомендують для щоденного вживання школярам і дітям дошкільного віку. Дотепер аеровані молокопродукти завозилися до нас із-за кордону (переважно з Франції, Польщі, Росії). Унікальну технологію їх виготовлення на ВАТ “Ковельмолоко” освоїли першими в Україні. Наявне на підприємстві імпортне обладнання шведської фірми “Тетра Пак” дозволяє виробляти широкий асортимент аерованих молокопродуктів. Наразі до асортиментного ряду такої продукції увійшли йогуртні муси, сирки та десерти. На ринку новинки з’явилися під торговими марками “Гурманіка” та “Викрутас”. З введенням у дію нової лінії на ВАТ “Ковельмолоко” започатковано випуск продукції окремої серії еліт-класу “Гурманіка-Преміум”. Приємним сюрпризом для споживача стали унікальні смаки нової продукції. На поличках крамниць з’явилися два види аерованих десертів “Гурманіки-Преміум” — “Вишня-пунш” та “Суниця”. Надійшли у продаж і два йогуртні муси цієї серії — “Карамель” та “Полуниця-ваніль”. Найближчим часом планується випуск іще кількох видів “Гурманіки-Преміум”, які дозволять задовольнити смаки найвибагливішого гурмана. Сюрпризом нової серії є двокамерний посуд для аерованих десертів. У одній із камер — сирковий десерт, у іншій — фруктовий наповнювач. У звичайних йогуртах десертну масу змішано з наповнювачем, у даному ж випадку вони фасуються окремо. Це дає змогу споживачу самостійно визначити, скільки наповнювача додати в десерт, аби придбане “повітряне диво” припало саме до його смаку. «ЖИВІ» ТА ДОСТУПНІШІ Поповнився і асортимент дитячого молочного бренду “Викрутас”. До молока і глазурованих сирків із логотипом веселого кота Викрутаса додалися аеровані десертні сирки та йогуртні муси. Останні — теж у двокамерному посуді. Це “Коктейль сонячних фруктів” та “Нектарин-апельсин”. У інших українських виробників таких вишуканих смаків наразі немає. Що ж до сирків “Смак морозива”, то тут ковельські технологи знайшли дуже вдале поєднання традиційних фруктових смаків (апельсин, полуниця, абрикос, мед) зі смаком... дитинства. Завдяки оригінальній технології виготовлення продукту такий десерт за смаком справді нагадує улюблене морозиво. Загалом на новій технологічній ліній ВАТ “Ковельмолоко” планується виготовляти близько 100 тонн аерованих продуктів щомісяця. За оцінками ж операторів молочного ринку, Україна щорічно вживає таких продуктів близько 3 тисяч тонн. Тобто, новинки претендують на завоювання третини цього ринку. До того ж, вони мають як мінімум дві суттєві переваги над імпортними: ковельська продукція “жива” та доступніша за ціною. Споживач, який дбає про власне здоров’я, уже звертає увагу на терміни зберігання продукції. У йогуртів від “КОМО” це 21 день, у десертів — місяць. У закордонних же аналогів — 6 місяців. Висновки легко зробити самому. На ВАТ “Ковельмолоко” для виготовлення такого роду продукції використовують виключно натуральні наповнювачі, через що ковельські продукти завше свіжі. Власне ж виробництво в Україні дає можливість уникнути митних зборів та додаткових транспортних затрат, і за рахунок цього знизити собівартість. Усе це дозволяє вітчизняним аерованим продуктам успішно конкурувати з аналогічними французькими та російськими, і поступово завоювати домінуюче становище на ринку. Олександр ПИРОЖИК.