Українські електрички стануть довшими
Зрідка складатимуться з шести вагонів. Переважно будуть з восьми, десяти, або дванадцяти
«Південно-Західна залізниця» змінює підхід при формуванні приміських поїздів – склади стануть довшими, а шестивагонних поїздів буде не більше 10 одиниць.
Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на офіційний сайт залізниці.
Як заявив в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький під час відвідування моторвагонного депо Фастів-1, необхідно більш раціонально використовувати дефіцитний рухомий склад в приміському сполученні.
Необхідно проаналізувати пасажиропотоки і визначити актуальну для кожного напрямку складовість приміських електропоїздів – шість, вісім, десять чи дванадцять вагонів.
«Необхідно проаналізувати пасажиропотоки і визначити актуальну для кожного напрямку складовість приміських електропоїздів – шість, вісім, десять чи дванадцять вагонів», – сказав Веприцький.
«Щоб максимально забезпечувати потреби населення в приміських перевезеннях, будемо відходити від шестивагонних складів всюди, де є потреба в довгих складах. Я вже поставив завдання, щоб до 15 січня кількість шестивагонок на залізниці не перевищувала десяти одиниць», – заявив він.
У Південно-Західній залізниці додатково зазначають, що зараз забезпечують формування восьмивагонних приміських поїздів замість шестивагонних на найбільш популярних напрямках.
У 2017 році УЗ відремонтувала 13 приміських поїздів. Оновлення одного приміського електропоїзда обходиться УЗ приблизно у 46 млн грн.
Нагадаємо, у 2018 році заплановано оголосити тендер на придбання п’ять приміських електропоїздів, із яких два очікується закупити за кредитні кошти державного банку Німеччини KFW.
Крім того, Міністерство інфраструктури веде переговори з Німеччиною про надання вживаного рухомого складу для приміських електричок України.