Щодня в групу оперативного реагування «15-80» звертаються близько півсотні лучан - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.21 € 33.12
Щодня в групу оперативного реагування «15-80» звертаються близько півсотні лучан

Волинь-нова

Щодня в групу оперативного реагування «15-80» звертаються близько півсотні лучан

Упродовж 2 тижнів нового року найбільше лучани скаржилися на проблеми житлово-комунальної сфери, невивезене сміття, погане освітлення, холодні квартири, маршрутки і порушення правопорядку

На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 3 по 14 січня 2018 року, повідомляє відділ інформаційної роботи Луцької міської ради.

Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 661 телефонне звернення (в середньому 47 за добу), 200 з них - інформаційно-консультативного характеру.

«Луцькспецкомунтранс» вивіз сміття з території, яку вони обслуговують, твердих побутових відходів на 200 тис. грн. Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт висловив сподівання, що ТзОВ «М.Ж.К.» буде виконувати свої зобов'язання і не доведеться вживати радикальних заходів до підприємства.

Найбільше звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 166. На виконання в ЖКП-2 було передано 16 повідомлень; ЖКП-3 – 36; ЖКП-7 –9; ЖЕК-8 ЖБК – 10; ЖКП-11 – 8; ТзОВ «М.Ж.К.» – 73.

На адресу ДКП «Луцьктепло» надійшло 74 дзвінки. Продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 43 звернення. 34 дзвінки стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 25 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів. Перший заступник міського голови Григорій Недопад, звертаючись до керівників ТзОВ «М.Ж.К.», акцентував на неприпустимості ситуації, яка склалася з вивезенням сміття цим підприємством. Міська рада й надалі робитиме усе можливе, щоб Луцьк був чистим, тож ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» вивіз сміття з території, яку вони обслуговують, твердих побутових відходів на 200 тис. грн. Виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт висловив сподівання, що ТзОВ «М.Ж.К.» буде виконувати свої зобов'язання і не доведеться вживати радикальних заходів до підприємства.

22 звернення, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». 20 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, холодної та гарячої води, ремонту сантехнічного обладнання. Стосовно зупинки ліфтів отримали 17 повідомлень.

21 дзвінок за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної варти. Вони стосувались порушення правил благоустрою та прибирання територій, спалювання сміття та задимлення повітря, стихійної торгівлі, перекриття заїзду на прибудинкову територію, порушення правил утримання домашніх тварин.

19 звернень стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відсутність автобусів на кінцевій зупинці на КРЗ та відсутність навігаторів на маршрутах №№4; 9а; 17; 22; 23; 24; 26; 26а; 31; 33; 47. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 5 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак, надійшло 2 дзвінки, які передано в КП «Ласка».