Вчені розробляють нові ліки проти раку - до чого тут Ван Гог?

Волинь-нова

Вчені розробляють нові ліки проти раку - до чого тут Ван Гог?

Зображення ДНК у русі здивували вчених

Неймовірні зображення ДНК у русі спіймали вчені, які використовуватимуть їх для розробки ліків проти раку, пише ВВС.

Дослідник доктор Алессандро Ванніні зазначив, що фотографії прекрасні, і якщо порівнювати з мистецтвом, то їх можна назвати безумовно, роботами Ван Гога.

Вони фіксують фундаментальну частину життя світу рослин та тварин, що зветься РНК-полімераза III.

Як це працює?

ДНК людини містить генетичні вказівки для побудови і керування людським тілом.

Саме робота РНК-полімерази III полягає в зчитуванні генетичної інструкції. Команда Інституту онкологічних досліджень використовувала методику криоелектронної мікроскопії, яка виграла Нобелівську премію з хімії 2017 за революцію в біохімії.

Вони очищали РНК-полімеразу III, занурювали її у воду, а потім швидко заморожували. Таким чином зберігається мікроскопічна структура об'єкта, і можна зафіксувати його посеред руху. Потім пучок електронів використовують для зйомки з різних кутів. А з отриманих фото роблять детальне 3D-зображення.

Доктор Алессандро Ванніні, який опублікував знахідку в журналі Nature, повідомив: «Ви не отримуєте всю структуру одразу, ви просто бачите індивідуальні удари, і потрібен деякий час, щоб побачити загальну картину».

«Це, безумовно, як у Ван Гога», - додав він.

Що тут корисного?

РНК-полімераза III бере участь у постачанні будівельних матеріалів, необхідних для створення білків.

Ракова клітина, яка ділиться швидко і безконтрольно, потребує більше різних будівельних матеріалів, ніж звичайна здорова клітина. Зміни в РНК-полімеразі III часто причетні до раку. Доктор Ванніні каже: «Це новий спосіб мислення, націлений на центральний механізм. Якщо ми повністю заблокуємо його, то всі клітини вмирають. Але якщо ми можемо заблокувати його частково, ми дізнаємось, чи зможемо ми зупинити рак», - додав він.