Вчені виявили причину передчасного старіння

Місце народження також має значення…

Фото із сайту enewser.com .

Волинь-нова

Вчені виявили причину передчасного старіння

Співробітники Колумбійського університету в США провели дослідження, в результаті якого з’ясували, що у дітей, що народилися поблизу вугільної електричної станції, коротші теломери, ніж у хлопців, що з’явилися на світ після закриття ТЕС

Про це повідомляє Zik із посиланням на vladtime.

Інформацію про роботу вчених поширюють американські ЗМІ. Теломер – це фінальні ділянки хромосом, що запобігають втраті ДНК при діленні клітин. У дослідженні брали участь 255 новонароджених. За словами фахівців, короткі теломери сприяють розвитку онкологічних, серцево-судинних та інших недуг. Такі відхилення негативно впливають на тривалість життя людини.

На думку експертів, народжені поруч з функціонуючою вугільної станцією мали на порядок більшу ймовірність смерті в молодості, ніж представники покоління, що з’явилися на світ після закриття ТЕС. Вчені закликають керівників країн серйозніше ставитися до забруднення навколишнього середовища, оскільки від цього залежить здоров’я і довголіття дорослих і дітей.