
Луцьк славиться древнім замком.
У Луцьку маркетологи вперше досліджували туризм
З метою визначення рівня привабливості міста як туристичної дестинації та основних запитів туристів було проведено маркетингове дослідження.
Ініціатором і замовником дослідження виступило управління туризму та промоції міста Луцької міської ради. А виконавцем — соціологічна агенція «Фама» зі Львова за участю фахівців Qantum Leap GmbH (Відень, Австрія) для оцінки економічного ефекту туристичної галузі для міста Луцька, інформує правління туризму та промоції міста Луцької міської ради.
Захід відбудеться 5 березня у конференц-залі ЦНАПу (вул. Лесі Українки, 35). Початок об 11.00.
Незабаром відбудеться презентація дослідження.
Представників туристичного бізнесу — готельєрів, рестораторів, туристичні агенства, організаторів подій, а також усіх зацікавлених запрошують на презентацію маркетингового дослідження «Луцьк туристичний: можливості та виклики».
Захід відбудеться 5 березня у конференц-залі ЦНАПу (вул. Лесі Українки, 35). Початок об 11.00.
