
Британській фірмі вдалося зібрати особисті дані більш ніж 90 мільйонів користувачів Facebook.
Facebook вимагатиме підтвердження особи тих, хто поширюватиме політичну рекламу
Йдеться про координаторів кампаній, що проводяться у мережі, а також модераторів великих спільнот
Раніше соціальна мережа заявляла, що планує застосувати такого роду заходи проти політичної реклами, а сьогодні розширила їх застосування, повідомив глава компанії Марк Цукерберг, інформує УНН.
Будь-який рекламодавець, який не пройде верифікацію, не буде допущений до розміщення реклами.
«Це дозволить підвищити стандарти для всієї політичної реклами в інтернеті», — вважає Цукерберг. Він уточнив, що будь-який рекламодавець, який не пройде верифікацію, не буде допущений до розміщення реклами.
Цукерберг також підтримав пропозиції про більш жорсткому регулюванні політичної реклами в інтернеті.
«Ці кроки самі по собі не зупинять всіх людей, які хочуть обійти систему. Але вони значно ускладнять повторення того, що зробили росіяни під час 2016 року, використовуючи фейковий акаунти і сторінки для розміщення реклами», — заявив Цукерберг.
Влада США звинуватила Росію у втручанні у вибори, в тому числі і через Facebook, Москва це заперечує.
Нагадаємо, британська аналітична компанія Cambridge Analytica втручалася в хід виборів по всьому світу, вдаючись до хабарів і поширенню негативної інформації про кандидатів в інтернеті.
