
Чимало скарг надходить на роботу маршрутних таксі.
На лінію оперативного реагування «15-80» надійшло більше двох тисяч звернень
Про звернення громадян, що надійшли на адресу міської ради у період з 7 травня до 10 червня 2018 року, під час оперативної наради поінформувала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 2547 телефонних звернень (в середньому 73 за добу), 784 з них, інформаційно-консультативного характеру. Про це повідомляється на офіційній сторінці Луцької міської ради.
Найбільше дзвінків, як і у минулий період, стосувались роботи КП «Луцькводоканал», а саме 332. Знову, в кінці травня та в перших числах червня надходили численні нарікання лучан на те, що неможливо дотелефонуватись та подати показники лічильника, оскільки лінія зв’язку постійно зайнята.
228 звернень стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. 218 повідомлень стосувались несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, пластикової тари та прибирання біля контейнерів., які передано на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».
158 дзвінків стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями так і аварійними. Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 71 звернення. Щодо зупинки ліфтів отримали 33 дзвінка.
Найбільше дзвінків, як і у минулий період, стосувались роботи КП «Луцькводоканал», а саме 332
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак, надійшло 16 повідомлень. Крім цього, неодноразово нарікали лучани на велику кількість агресивних собак на території центрального парку культури та відпочинку ім. Лесі Українки. Всі зверненнв передано в КП «Ласка».
13 звернень переадресовано на виконання в ПАТ «Волиньгаз». 252 дзвінка отримали щодо неприємного запаху нечистот, який поширюється в місті, про що поінформовано працівників відділу екології.
81 дзвінок стосувався роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відмову їхати до кінцевої зупинки на КРЗ та перевозити учнів і студентів за 2 грн в літній період, відсутність навігаторів та брудний і занедбаний стан автобусів. Крім того, ще 19 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
Заслухавши доповідача, виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт наголосив та тому, що лучани продовжують нарікати на неможливість вчасно подати показники лічильників. Він звернувся до директора КП «Луцькводоканал» Івана Корчука з вимогою надати роз’яснення щодо реєстрації в «особистому кабінеті», щоб кожен споживач міг подавати покази вчасно, не через телефонні лінії, які часто бувають перевантажені. Окрім цього, буде подовжено термін подачі показників- з 20 числа поточного місяця до 3 числа наступного місяця.
Також він наголосив на необхідності своєчасного вивезення сміття із житлових масивів міста.
«Чимало скарг надходить на роботу маршрутних таксі. Після підняття вартості проїзду лучани продовжують скаржитися на неналежну поведінку водіїв, недотримання графіків руху, порушення ними правил дорожнього руху, бруд у салонах маршруток. Цього ні в якому разі не повинно бути», - акцентував Григорій Пустовіт, додавши, що найближчим часом відбудеться нарада із перевізниками, аби обговорити та вирішити ці проблеми.
Відділ інформаційної роботи міської ради.
