Чи вирішить це проблеми?
«Укрзалізниця» хоче закрити дев’ять «малоефективних» станцій
Залізницю натомість уже давно просять збільшити кількість вагонів
Збільшити кількість вантажних вагонів замість закриття залізничних станцій просять «Укрзалізницю» голови райдержадміністрацій Рівненщини. Цю ситуацію, як повідомляє портал РадіоТрек з посиланням на прес-службу обласної адміністрації, напередодні обговорювали у Рівненській ОДА
Під час засідання виконувач обов’язків начальника «Рівненської дирекції залізничних перевезень» Іван Якименко повідомив, що нині у планах відомства закрити малоефективні станції для вантажних операцій по всій Україні.
«Укрзалізниця виходить з пропозицією часткового закриття об’єктів, що мають невеликий обсяг роботи – відвантажують менш як 60 вагонів на місяць. На Рівненщині це станції Антонівка, Смига, Рудня-Почаївська, Удрицьк, Дубровиця, Озеряни, Остки, Малинськ, Острог. Деякі з них в середньому відвантажують або завантажують близько 40-50 вагонів на місяць, проте є й такі, де ця кількість значно менша».
Тож запропонували підприємствам, які користуються послугами цих станцій, самим покривати їхню збитковість.
На переконання представників залізниці, цей об’єм недостатній для раціонального використання залізничної інфраструктури. Тож запропонували підприємствам, які користуються послугами цих станцій, самим покривати їхню збитковість. За таким механізмом вже погодилися працювати зі станціями Малинськ та Остки.
Однак, Рівненська ОДА вважає недоцільним закриття станцій.
Із припиненням вантажної роботи на станціях не погоджуються і керівники окремих районів та підприємства-користувачі. Вони стверджують: попит на перевезення є. Проте нині «Укрзалізниця» не постачає необхідної кількості вагонів, яку замовляють підприємства. Або ж робить це із затримками. Таке недоотримання і призводить до зниження окупності та ефективності окремих станцій.
За результатами зустрічі вирішили ініціювати звернення обласних депутатів до керівництва «Укрзалізниці» щодо недопущення закриття станцій. Зауважимо, що проблема із нестачею вантажних вагонів постала ще торік. Представники кількох аграрних підприємств Рівненщини навіть пікетували управління «Укрзалізниці» у Рівному.