Викладачі «Захисту Вітчизни» змагаються за звання «Учитель року – 2019»
Урочисту церемонію відкриття конкурсу розпочала вітальним словом начальник управління освіти Волинської ОДА Людмила Плахотна
на базі Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні розпочався другий (обласний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Захист Вітчизни».
Конкурс «Учитель року» — це не лише серйозні випробування вчителя як майстра своєї справи, а й безліч задоволення від творчої роботи, підвищення професійної майстерності, сприяння творчим педагогічним пошукам, популяризація педагогічних здобутків освітян, спілкування з новими колегами та дітьми, неоціненний досвід роботи в нестандартних ситуаціях.
Адже предмет «Захист Вітчизни» — не тільки підготовка до строкової військової служби, а й подальший фізичний, вольовий, інтелектуальний, професійний, моральний розвиток особистості, формування у юнаків рис здорової людини, якостей справжнього чоловіка.
Урочисту церемонію відкриття конкурсу розпочала вітальним словом начальник управління освіти Волинської ОДА Людмила Плахотна. У своєму виступі керівник освіти області привітала учасників з початком конкурсу та побажала стати першим у чесній боротьбі. Адже предмет «Захист Вітчизни» — не тільки підготовка до строкової військової служби, а й подальший фізичний, вольовий, інтелектуальний, професійний, моральний розвиток особистості, формування у юнаків рис здорової людини, якостей справжнього чоловіка.
Ректор Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти П. С. Олешко побажав учасникам перемогти, підтвердження високого професійного статусу і на всеукраїнському рівні. «За підсумками останніх років наша область перша у фахових змаганнях освітян», — сказав Петро Степанович.
Найголовнішим у педагогічному змаганні є те, що вчитель під час конкурсних випробувань: «Тестування з фахової майстерності», «Практичної роботи», «Методичного практикуму», «Конкурсного уроку», «Навчального проекту» має показати не лише знання великої кількості методичних прийомів, не лише різноманітність використання технічних засобів навчання та комп’ютерних технологій, а й самого себе, свою індивідуальність, свій педагогічний почерк, уміння змушувати учнів міркувати, діяти творчо, захоплюватись ідеями та шукати істину.