Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
В Турійську педагоги обговорили адаптацію п'ятикласників до навчання в школі

Дітки успішно пристосувалися до нових умов.

Турійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.

В Турійську педагоги обговорили адаптацію п'ятикласників до навчання в школі

Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх учасників освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації

11 листопада 2019 року в Турійській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. відбувся психолого-педагогічний консиліум учителів-предметників «Результати адаптації п'ятикласників до навчання в школі». Директор школи Н.Ф. Стасюк зазначила: «Наше завдання - розібратися в тому, що відбувається зараз з нашими дітьми, що їх хвилює і турбує, з якими проблемами вони стикаються, і визначити, яку реальну допомогу ми можемо надати дітям».

На підставі моніторингових досліджень, підсумків спостережень за пізнавальною активністю учнів та вивчення їх індивідуальних особливостей психологом школи О.В. Долінко було проаналізовано рівень шкільної тривожності дітей, наявні форми агресії учнів, вивчено міжособистісні та міжгрупові відносини у класних колективах, також було проведено оцінку рівня шкільної адаптації на початку навчання в школі. Вчителям було надано загальні рекомендації психолога щодо взаємодії з класними колективами та індивідуальні рекомендації щодо співпраці з окремими учнями.

З результатами анкетування п’ятикласників усіх присутніх ознайомила соціальний педагог С.В. Ящук, звернувши увагу колег на те, що нового значення у п'ятикласників набувають стосунки з однолітками. Діти хочуть почувати себе частиною цілого колективу, жити з ним спільним життям, бути визнані друзями. Спілкування з товаришами стає самостійною діяльністю. Вона існує, з одного боку, у вигляді вчинків підлітків по відношенню один до одного, а з іншого - у формі осмислення вчинків однолітків і стосунків з ними та має значення для формування уявлення про себе.

Вчителям було надано загальні рекомендації психолога щодо взаємодії з класними колективами та індивідуальні рекомендації щодо співпраці з окремими учнями.

Усі класні керівники 5-х класів проаналізували стан успішності своїх учнів, розповіли про особливості в роботі з класними колективами. Жодна дитина не залишилася поза увагою педагогів. До участі в консиліумі були залучені вчителі-предметники, які викладають у паралелі 5-их класів та вчителі початкових класів, що випустили своїх учнів з початкової школи. Вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пройти процес адаптації, пов`язаний з новими умовами праці, вимогами вчителів, навчальним навантаженням.

Джерело: Турійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Telegram Channel