
За рік лучани та підприємства збільшили борг за комуналку.
Лучани боргують більше 100 мільйонів гривень за комунальні послуги
За 10 місяців 2019 року рівень проплати за комунальні послуги становить 92 відсотки
Сьогодні під час оперативної наради директор ТзОВ «Місцевий обчислювальний центр» у м.Луцьку Валентина Нестерук розповіла про стан оплати за житлово-комунальні послуги населення м.Луцька. Вона зазначила, що за 10 місяців 2019 року рівень проплати становить 92 відсотки, інформує Луцька міська рада.
Так, станом на 1 січня 2019 року заборгованість лучан за спожиті житлово-комунальні послуги становила 99 мільйонів гривень. Станом на 1 жовтня 2019 року ця сума уже зросла до 106,6 мільйона гривень.
Валентина Нестерук зауважила, що відбувається ріст заборгованості за усіма послугами. Зокрема, станом на 1 жовтня 2018 року борг споживачів становив 81,5 млн грн, а цьогоріч станом на 1 жовтня він уже становить 106,6 млн грн. Тобто за рік лучани та підприємства збільшили борг. Станом на 1 жовтня за послуги з утримання житлових будинків борг становить 10 млн грн. З початку року він зріс на 700 тисяч гривень.
За вивезення твердих побутових відходів лучани боргують 4,7 млн грн, за теплопостачання споживачі – 54,1 млн грн, за гарячу воду — 23,4 млн грн, за холодну воду – 12,5 млн.
ОСББ теж мають борги за утримання будинків у сумі 7,9 млн грн. За вивезення твердих побутових відходів лучани боргують 4,7 млн грн, за теплопостачання споживачі – 54,1 млн грн, за гарячу воду — 23,4 млн грн, за холодну воду – 12,5 млн.
Валентина Нестерук повідомила, що заборгованість від 20 до 50 тисяч гривень має 1180 споживачів комунальних послуг. Їх борг становить 37 млн грн. Один споживач має борг більше 200 тисяч гривень.
Також Валентина Нестерук зазначила, що 20 тисяч гривень заборгованість мають три тисячі лучан на суму 34 млн грн. Вона наголосила, що від загальної кількості споживачів боргують приблизно 6 відсотків.
