
Друга домівка
Кожен п'ятий підліток відчуває себе самотнім у стінах навчального закладу – оглядач
Навчальне середовище, яке створюється в школі, дуже впливає на успішність учнів. Підлітки, котрі не відчувають приналежності до свого навчального закладу, частіше схильні до депресій
Відчуття приналежності до великої спільноти у своєму навчальному закладі є одним з важливих факторів, який впливає на успіхи підлітка у навчанні – проте кожен п'ятий український підліток під час навчального процесу у рідному закладі відчуває себе самотнім, пише оглядач відділу освіти і науки DT.UA Оксана Онищенко.
«Один з показників комфортного навчального середовища — відчуття приналежності до великої спільноти своєї школи. Відчувають підлітки прийняття та симпатію з боку однолітків і дорослих, відчувають себе захищеними і бажаними 80% школярів відповіли, що відчувають сильну приналежність до своєї школи або коледжу, що у них хороші відносини з однолітками. Але кожен п'ятий зазначив, що відчуває себе самотньо у стінах навчального закладу», – зазначає автор.
А між тим, цей показник є для процесу дуже важливим – він впливає на дуже багато аспектів навчального процесу.
«Як зазначено в Національному звіті PISA, відчуття приналежності до навчального закладу сприяє кращим результатам у навчанні, підвищує рівень самоповаги підлітків, вони рідше вирізняються ризикованою й асоціальною поведінкою, рідше схильні до вживання шкідливих речовин та прогулювання занять, а також рідше залишають навчання.
Крім того, за даними досліджень, підлітки, котрі не відчувають приналежності до свого навчального закладу, частіше схильні до депресій», – вказує автор.
«Як зазначено в Національному звіті PISA, відчуття приналежності до навчального закладу сприяє кращим результатам у навчанні, підвищує рівень самоповаги підлітків, вони рідше вирізняються ризикованою й асоціальною поведінкою, рідше схильні до вживання шкідливих речовин та прогулювання занять, а також рідше залишають навчання.
