Курси НБУ $ 41.49 € 46.65
У банку відмовились обслуговувати жінку українською мовою

Справа у тому, що я є україномовною громадянкою і вважала, що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою.

Фото з Фейсбуку

У банку відмовились обслуговувати жінку українською мовою

У Харкові, у приміщенні банку, спалахнув мовний скандал після того, як жінку відмовилися обслуговувати українською мовою

Про це у фейсбуці написала Анастасія Сергієнко. Текст подається повністю:

«Зробимо відомою цю українофобку ! Знайомтесь: Неделько Юлія Володимирівна, співробітниця ДЕРЖАВНОГО ОЩАДБАНКУ. Історія така. 6 березня 2020 року, 57-е відділення Ощадбанку в Харкові ( пр. Незалежності 7 ), керівник відділення– Оксана Юріївна. Близько 15-00 я завітала до СВОГО відділення вирішити питання повної сплати карткового кредиту. Єдиним співробітником у залі була Неделько Юлія Володимирівна ,всі інші або «на обіді», або ще десь … керівник – на якійсь «зустрічі», але з’явилася за 10 хв, коли ситуація стала скандальною. А справа у тому, що я є україномовною громадянкою і вважала, що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою. Про це і попросила.

Справа у тому, що я є україномовною громадянкою і вважала, що в державному банку мене мали б обслуговувати державною мовою.

Пані Неделько впала в істерику, і почала мене повчати, що може і повинна розмовляти виключно так, як їй зручно, тобто російською … що немає ніякого закону про мову, а якщо я його знаю, то маю їй назвати статті. Я відповіла, що таким, як вона, – нічого не винна, сфотографувала її ( бо вже розуміла, що обов’язково надам розголосу цій ганебній історії ). Тоді Неделько кинула мені паспорта і банківську карту і відмовилася мене обслуговувати. Я забрала документи і сказала, що зараз буду дзвонити на гарячу лінію. Відразу прибігла керівниця відділення і направила мене до іншої менеджерки, яка теж раптом з’явилася у залі.

ВСІ принципово розмовляли виключно російською. На жаль, в мене є тільки запис на диктофон та фото цієї Неделько. На гарячу лінію я за весь час по обох телефонах так і не додзвонилася…

Відправила скаргу на сайт головного управління Ощадбанку..», – написала жінка.

Telegram Channel