Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
 «Луцькводоканал» перебуває на межі через мільйонні борги споживачів

Влада підіймає питання про можливе відключення води після карантину.

Фото vd.lutsk.ua.

«Луцькводоканал» перебуває на межі через мільйонні борги споживачів

За два місяці карантину заборгованість населення за послуги водопостачання зросла майже на 8 мільйонів гривень

В умовах карантину частина клієнтів КП «Луцькводоканал» припинили оплату послуг водопостачання. Внаслідок цього підприємство опинилося на межі повноцінного функціонування. Про це інформує 13 травня Луцька міська влада на офіційному сайті.

Через місяць по завершенні карантину найбільшим боржникам може бути припинено подачу та відведення води.

Попри складні фінансові умови підприємство «Луцькводоканал» забезпечувало надання послуг водопостачання та водовідведення у повному обсязі. Більше 500 працівників підприємства виконували свої обов’язки, здійснювався ремонт аварійних мереж, вода в оселі споживачів подавалася цілодобово. Однак проблеми зі своєчасною оплатою послуг лише посилювалися, призвівши до критичного фінансового стану підприємства.

В цілому, за чотири місяці 2020 року, споживачі боргують підприємству більше 9,5 млн грн. Загальна заборгованість населення зросла із 19,8 млн грн, яка існувала на початку року, і станом на 1 травня – 28,3 млн грн.

Загальна заборгованість населення зросла із 19,8 млн грн, яка існувала на початку року, і станом на 1 травня – 28,3 млн грн.

Ситуацію також ускладнює низький рівень розрахунків населення із ДКП «Луцьктепло» за послуги гарячого водопостачання. Як наслідок – ДКП «Луцьктепло» боргує підприємству «Луцькводоканал» близько 11 млн грн за холодну воду.

Telegram Channel