Вчені пов'язали низьку успішність школярів з підвищенням температури повітря
Температура вище 26,7 градуса Цельсія знижує когнітивні здібності і заважає навчанню
Міжнародна група вчених заявила про те, що підвищення температури повітря може негативно впливати на успішність школярів. За їхніми словами, майбутні зміни клімату вплинуть на систему освіти, особливо в спекотних країнах, повідомляє Дзеркало тижня з посиланням на Naked science.
У ході дослідження вчені проаналізували дані про успішність у школах 58 країн, які були отримані з 2000 по 2015 рік. Робота проходила в два етапи. На першому вчені розглянули результати тестів з математики, природничих наук і читання Міжнародної програми з оцінки освітніх досягнень учнів (PISA), яке за час дослідження пройшли більше 144 мільйонів школярів по всьому світу. На другому - результати іспитів, які щорічно здають учні в США в рамках щорічного національного тестування з математики та англійської мови (ELA). Зібрані дані співвіднесли з показниками середньорічної температури.
Кожен додатковий спекотний день знижував результати іспитів на 0,18%. Прохолодні дні на неї ніяк не впливали.
Виявилося, що температура вище 26,7 градуса Цельсія негативно впливає на когнітивні здібності, витривалість і робочу пам'ять учнів. Кожен додатковий спекотний день знижував результати іспитів на 0,18%. Прохолодні дні на неї ніяк не впливали. Особливо сильно ця тенденція спостерігалася в бідних країнах з високою середньорічною температурою, школи в яких часто не обладнані системою вентиляції.