
Пам'ятайте, що головна ваша зброя – уважність та інформованість.
Як не натрапити на шахраїв при ремонті телефону
Страх втратити важливі дані на пристрої змушує людей дзвонити за першим же номером, що трапляється на шляху. У підсумку, дорогі речі опиняються в руках недосвідчених молодих людей із великою жадобою мати легкі гроші
Більшість із нас не володіє знаннями, як полагодити зламаний гаджет. Тому, коли настає час ремонту, власники техніки часто починають панікувати: хто допоможе, як вибрати майстерню, як не натрапити на шахраїв. Щоб відповісти на всі ці питання «Призова Варта» взяла інтерв'ю у фахівця сервісного центру Павла Морозова. Він розповів багато цікавого про ремонт і навіть про те, як людей обманюють в майстернях.
На жаль, історії з шахрайством у сервісних центрах – це не вигадка. Українці потрапляють у такі ситуації регулярно.
Чи може фахівець привласнити деталь гаджета, а замість неї встановити дешевий аналог? Чи правда, що ви платите за ремонт більше, ніж його реальна вартість? Чи можуть вашому гаджету придумати «діагноз»?
Розбиратися в сучасній техніці, розуміти принципи її роботи, любити це заняття й прагнути допомогти людям – цими якостями повинен володіти хороший майстер. Як же захистити себе і свій гаджет від людей з протилежними цінностями? Павло Морозов, який працює в цій сфері вже 15 років, поділився алгоритмом дій при поломці:
Не панікуйте
Не дайте емоціям заволодіти вами на порожньому місці. Яким би дорогим не був гаджет, пам'ятайте, що це всього лише річ. Тому, не потрібно бігти в першу майстерню, що трапиться на шляху та телефонувати сумнівні сервісні центри.
Почитайте відгуки на сайтах, у соціальних мережах, запитайте знайомих
Попросіть допомоги у зовнішнього світу. Кожен із нас – частина суспільства, ви точно знайдете того, хто дасть вам перевірені контакти для ремонту техніки.
Попросіть квитанцію зі штампом і своїм підписом
У вас повинен бути документ, який підтверджує, що саме ви принесли в ремонт гаджет певної марки і моделі.
Звертайтеся в майстерні, де дають гарантію
Ви повинні бути захищені законом, якщо відразу після ремонту виявиться нова неприємність.
Павло відповідає і на інші більш незручні питання. Наприклад, чи може фахівець привласнити деталь гаджета, а замість неї встановити дешевий аналог? Чи правда, що ви платите за ремонт більше, ніж його реальна вартість? Чи можуть вашому гаджету придумати «діагноз»?
Тепер у вас є поради від фахівця, тому можна не боятися ніяких несправностей! Щоб не дати горе-майстрам обдурити вас, дивіться повне інтерв'ю «Призової Варти» з керівником сервісного центру.
