Як не натрапити на шахраїв при ремонті телефону - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.29 € 34.39
 Як не натрапити на шахраїв при ремонті телефону

Пам'ятайте, що головна ваша зброя – уважність та інформованість.

Фото «Призова варта».

Як не натрапити на шахраїв при ремонті телефону

Страх втратити важливі дані на пристрої змушує людей дзвонити за першим же номером, що трапляється на шляху. У підсумку, дорогі речі опиняються в руках недосвідчених молодих людей із великою жадобою мати легкі гроші

Більшість із нас не володіє знаннями, як полагодити зламаний гаджет. Тому, коли настає час ремонту, власники техніки часто починають панікувати: хто допоможе, як вибрати майстерню, як не натрапити на шахраїв. Щоб відповісти на всі ці питання «Призова Варта» взяла інтерв'ю у фахівця сервісного центру Павла Морозова. Він розповів багато цікавого про ремонт і навіть про те, як людей обманюють в майстернях.

На жаль, історії з шахрайством у сервісних центрах – це не вигадка. Українці потрапляють у такі ситуації регулярно.

Чи може фахівець привласнити деталь гаджета, а замість неї встановити дешевий аналог? Чи правда, що ви платите за ремонт більше, ніж його реальна вартість? Чи можуть вашому гаджету придумати «діагноз»?

Розбиратися в сучасній техніці, розуміти принципи її роботи, любити це заняття й прагнути допомогти людям – цими якостями повинен володіти хороший майстер. Як же захистити себе і свій гаджет від людей з протилежними цінностями? Павло Морозов, який працює в цій сфері вже 15 років, поділився алгоритмом дій при поломці:

Не панікуйте

Не дайте емоціям заволодіти вами на порожньому місці. Яким би дорогим не був гаджет, пам'ятайте, що це всього лише річ. Тому, не потрібно бігти в першу майстерню, що трапиться на шляху та телефонувати сумнівні сервісні центри.

Почитайте відгуки на сайтах, у соціальних мережах, запитайте знайомих

Попросіть допомоги у зовнішнього світу. Кожен із нас – частина суспільства, ви точно знайдете того, хто дасть вам перевірені контакти для ремонту техніки.

Попросіть квитанцію зі штампом і своїм підписом

У вас повинен бути документ, який підтверджує, що саме ви принесли в ремонт гаджет певної марки і моделі.

Звертайтеся в майстерні, де дають гарантію

Ви повинні бути захищені законом, якщо відразу після ремонту виявиться нова неприємність.

Павло відповідає і на інші більш незручні питання. Наприклад, чи може фахівець привласнити деталь гаджета, а замість неї встановити дешевий аналог? Чи правда, що ви платите за ремонт більше, ніж його реальна вартість? Чи можуть вашому гаджету придумати «діагноз»?

Тепер у вас є поради від фахівця, тому можна не боятися ніяких несправностей! Щоб не дати горе-майстрам обдурити вас, дивіться повне інтерв'ю «Призової Варти» з керівником сервісного центру.