Які дороги на Волині відремонтують наступного року - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.71 € 33.08
Які дороги на Волині відремонтують наступного року

Керівник Служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак нагадав, що підприємство опікується дорогами державного значення.

Фото volynnews.

Які дороги на Волині відремонтують наступного року

В області продовжаться капітальні ремонти доріг

Заплановано, зокрема, будівництво мостів через залізничні переїзди в Дерно (рівненський напрямок), спорудження мосту через Турію в Турійську, закінчення ремонту доріг із Луцька до Маневич та з Луцька до Ковеля. Трасу до Устилуга ж хочуть розширити до двох смуг руху в кожну сторону.

Про це йшлося 15 грудня під час пресконференції «Підбиття підсумків дорожньо-будівельного сезону 2020 року» у Службі автомобільних доріг у Волинській області, передає Волинські новини.

Керівник Служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолій Посполітак нагадав, що підприємство опікується дорогами державного значення. Загалом на його балансі перебувають близько 1800 кілометрів доріг, у тому числі штучні споруди, мости тощо.

Як акцентував Анатолій Посполітак, він працює в службі вже 10 років і за цей час не пам’ятає такого фінансування, яке було у 2020 році. У цілому на дороги області цьогоріч виділено 1,6 мільярда гривень, за які вдалося відновити 130 кілометрів доріг.

У напрямку Ковель–Любомль у нас стоїть завдання перевести дорогу в першу технічну категорію, яка передбачає дві смуги руху в кожну сторону… На наступний рік у нас залишаються 27 кілометрів дороги М-07, яку потрібно перевести в першу технічну категорію.

Так, ще попередніх років вдалося відремонтувати львівський напрямок, дорогу між Володимиром-Волинським і Луцьком, автошлях на Устилуг тощо.

Цього року було здійснено роботи на відрізках доріг М-19 Доманове–Ковель–Чернівці–Тереблече, Рожище–Ківерці, завершено об’їзні Луцька, Володимира-Волинського, розпочато ремонт у напрямку Ковеля (з Луцька), тривають роботи на напрямку від Ковеля до Волі-Любитівської та інші.

До прикладу, на об’їзній Луцька було улаштовано два шари асфальтобетону (15 сантиметрів), повністю облаштовано зовнішнє освітлення, зроблено тротуари, підсвічено всі пішохідні переходи.

«Гарантійний термін становить 5 років… Верхній шар асфальтобетону зношується, тож дорога не може служити без ремонту більше 3-4 років», – сказав Анатолій Посполітак.Та додав, що цього року на поточні дрібні ремонти та експлуатаційне утримання доріг, зокрема ямковий ремонт, було витрачено 300 мільйонів гривень. За ці кошти також вдалося укріпити 90 кілометрів доріг захисними шарами, що дозволить продовжити термін їх експлуатації.

Наступного року продовжаться ремонтні роботи на ділянках дороги М-19 Доманове–Ковель–Чернівці–Тереблече.

Читайте також: Керівник обласного автодору назвав найгіршу дорогу на Волині.

«У напрямку Ковель–Любомль у нас стоїть завдання перевести дорогу в першу технічну категорію, яка передбачає дві смуги руху в кожну сторону… На наступний рік у нас залишаються 27 кілометрів дороги М-07, яку потрібно перевести в першу технічну категорію. Ми вже оголосили два тендери, маємо переможців на двох ділянках загальною протяжністю 7 кілометрів. І на решту 20 кілометрів проєктно-кошторисна документація має бути виготовлена до кінця року, аби вже на початку наступного ми змогли оголосити тендери. Сподіваємося, що кошти будуть і дорога до Ягодина матиме першу технічну категорію», – зазначив Анатолій Посполітак.

Також наступного року заплановано зробити дорогу до Ковеля. Вже оголошено тендер на виготовлення проєктно-кошторисної документації по автошляху Ковель–Турійськ.

«Капітальний ремонт у Турійську, до речі, передбачає облаштування нового мосту через річку Турію», – сказав керівник служби доріг.Наступного року продовжиться ремонт дороги від Піддубців через Звірів до Арматнова з облаштування траси першої технічної категорії.

«Сьогодні в плани входить поєднання Луцька з Рівним дорогою першої категорії. У нас друга технічна категорія залишається тільки в Дерно. Перед рівненчанами стоятимуть більш амбітні плани. Ми вже замовили проєктно-кошторисну документацію по Дерно, будемо робити дві смуги рухи в кожну сторону… Плануємо будівництво двох мостів через залізницю», – повідомив Анатолій Посполітак.

Він розповів, що у 2021 році продовжаться роботи й у маневицькому напрямку. Капітальні ремонти заплановані по Ківерцях, Колках і аж до Маневич. Хочуть облаштувати, зокрема, дві кільцеві розв’язки, що спонукатиме водіїв понижувати швидкість.

Як наголосив Анатолій Посполітак, практично всі територіальні дороги області потребують ремонтів. Та розповів, що президент дав розпорядження до початку сезону облаштувати дорогу Т-03-02 до Шацька, Світязя. Уже, наприклад, оголошено тендери на ремонт дороги від Любомля до Піщі.

«У наші амбітні плани входить ремонт дороги Т-03-02 Любомль–Верба, аби відпочивальники зі львівської сторони могли їхати гарною дорогою», – сказав керівник Служби автомобільних доріг області.Скільки коштів на ремонти доріг наступного року отримає Волинська область, поки невідомо. Мінімально на дороги України у 2021 році мають виділити 30 мільярдів гривень, максимально – 150 мільярдів.

«Ми вже працюємо і на 7,5 мільярда гривень подали своїх планів Укравтодору», – наголосив Анатолій Посполітак.