У Луцьку буде нова тролейбусна лінія: де курсуватиме «рогатий» - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.71 € 33.08
У Луцьку буде нова тролейбусна лінія: де курсуватиме «рогатий»

Нова тролейбусна лінія.

Фото ІА Волинські новини.

У Луцьку буде нова тролейбусна лінія: де курсуватиме «рогатий»

Район ЛПЗ закільцюють із Львівською

У Луцьку побудують нову тролейбусну лінію, що «закільцює» район ЛПЗ із вулицею Львівською.

Про це під час засідання комісії з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження сьогодні, 21 грудня, повідомляє ІА Волинські новини.

Як розповів начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Володимир Степанов, 1 мільйон 500 тисяч гривень з міського бюджету у межах програми підтримки ЛПЕ передбачені на будівництво та реконструкцію нових тролейбусних ліній. Окрім того, 7 мільйонів 200 тисяч гривень передбачені на ці ж потреби за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку.

За словами головного транспортника міста, «європейські» кошти передбачені на будівництво лінії з вулиці Львівська, яка йтиме по Окружній. Уже розроблений відповідний проєкт.

 Лінія пролягатиме з вулиці Львівської до Окружної. 

Читати також«Валідатори не працюють!»: що думають лучани про нові тролейбуси

«Район ЛПЗ закільцюють із Львівською. Це за кошти Європейського банку. А от інші кошти передбачені на з’їзд з проспекту Перемоги на Карпенка-Карого. Там ми плануємо зробити розв’язку, щоб можна було з Карпенка-Карого повертати на залізничний вокзал, приблизно так, як їздить автобус «двійка». Окрім того, плануємо зробити нову стрілку з проспекту Соборності на проспект Молоді, тоді на Відродження. Наразі, якщо тролейбус їде з Молоді на Відродження, то повертає направо, а ми хочемо зробити так, щоб була змога повертати наліво», – розповів Володимир Степанов.

Водночас, він зазначив, що у планах – і ремонт існуючих тролейбусних ліній та тягових підстанцій, які будували з 1972 по 1986 рік. Зі слів головного транспортника, «наймолодшій» із дев’яти таких луцьких підстанції вже 34 роки. Дві із них вийшли з ладу взагалі.
 Натомість, поки що подавати нові тролейбусні лінії до населених пунктів, що приєдналися до Луцька, не планують.

Джерело: ІА Волинські новини