На Волині впроваджують проєкт популяризації природної спадщини краю
Результати проєкту забезпечать активну промоцію природної спадщини українсько-польського прикордоння
Волинська обласна рада у партнерстві з гміною Влодава (Республіка Польща) реалізовує проєкт «Українсько-польське поозер’я – край легенд: відкрий та насолоджуйся незвіданим». Його впроваджуватимуть за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна 2014-2020. Про це повідомляє Волинська обласна рада.
Територія проєкту, яка охоплює гміну Влодава і Шацьку територіальну громаду, представляє собою самобутній географічний регіон з великою кількістю озер, річок та лісів, справжню перлину природи з багатою культурою та історією. Усі ці фактори сприяють розвитку транскордонного туризму.
Небагато жителів Люблінського воєводства чули про такі чудові озера, як Пісочне, Люцимер, Перемут, так само, як і дуже мало українців знайомі з прекрасними озерами у гміні Влодава.
Слава про такі мальовничі озера, як Біле у Польщі та Світязь в Україні, уже давно перетнула національні кордони. Однак, небагато жителів Люблінського воєводства чули про такі чудові озера, як Пісочне, Люцимер, Перемут, так само, як і дуже мало українців знайомі з прекрасними озерами у гміні Влодава. Цим унікальним місцям бракує промоції та яскравого візуального образу, який би виділяв ці туристичні локації на тлі інших. Проєкт покликаний зробити внесок у вирішення цієї проблеми шляхом створення майданчика для донесення інформації про значні рекреаційно-туристичні можливості транскордонного краю до широкого загалу громадян в обох країнах.
Проєкт передбачає створення та просування спільного туристичного бренду озерного краю, який би забезпечив активну промоцію багатої природної спадщини озер Волині та Люблінщини для збільшення їхнього туристичного потенціалу.
Основні заходи проєкту передбачають організацію спільного транскордонного фестивалю «Озерна містерія», проведення дискусійної панелі «Брендинг як інструмент підвищення ефективності функціонування туристичної дестинації», створення сайту, розробку концепції просування туристичного бренду, дослідження історико-краєзнавчого пласту озерного краю, здійснення навчального туру до Республіки Польща та виготовлення сувенірної продукції.
Результати проєкту забезпечать активну промоцію природної спадщини українсько-польського прикордоння та сприятимуть зростанню його туристичної привабливості.