«Дорогою назад всі мовчали»: ченці волинського монастиря відвідали кінотеатр (Фото) - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.61 € 33.48
«Дорогою назад всі мовчали»: ченці волинського монастиря відвідали кінотеатр (Фото)

Монахи сподіваються пробудити в кожному глядачеві пам'ять про своє воскресіння.

Фото з фейсбук сторінки Костянтина Марченка.

«Дорогою назад всі мовчали»: ченці волинського монастиря відвідали кінотеатр (Фото)

Переглянули стрічку «Де ти, Адаме?»

«Разом з частиною братії переглянули, ... певно навіть не фільм..., а живу проповідь Христа воскреслого, зафіксовану в кадрах. Дорогою назад всі мовчали, і певно думали... А подумати після побаченого було над чим, як і зробити відповідні висновки. Говорити про це не хочеться. З’явилась мрія, ціль, прагнення ПЕРЕЖИТИ побачене.

 

 Дуже сподіваюсь, що матиму нагоду показати це кожному брату нашої обителі, і тим хто хоче жити в Жидичинському монастирі. Додати більше нічого...», - написав у фейсбуці ігумен Костянтин Марченко.

З’явилась мрія, ціль, прагнення пережити побачене.

Сюжет фільму «Де ти, Адаме?» розгортається в стародавньому монастирі Дохіар на західному узбережжі гори Афон, одного з півостровів Егейського моря, відданого у виняткове користування монахам східного християнства. Образи природи вплітаються в практично безперервну низку праці та молитви, шикуючись в ритмічний взаємозв'язок людини і природи, натякаючи тим самим на рай, за яким ми всі в глибині душі скучили.

Але перлиною цього розкішного візантійського ландшафту є все ж самі ченці, чия теплота і самобутність були відображені прочиненням завіси, яка приховує їхнє повсякденне життя, де у кожного свої радості, свої надії і слабкості.

Запрошуючи творців фільму в своє середовище, монахи сподіваються пробудити в кожному глядачеві пам'ять про своє воскресіння.

Читайте такожОксана Марченко в монастирі на Волині стала хресною матір’ю для відомого боксера (Відео)

Центральною фігурою фільму став старець монастиря ігумен Григорій, чий багаторічний досвід опіки нагородив його глибоким розумінням душі людської і її прагнення повернутиcя в стан, властивий людській природі Адама до гріхопадіння.