Курси НБУ $ 39.00 € 42.16
На мосту, що обвалився між Львовом та Луцьком, взялися за тимчасову переправу

Вже зробили земляний насип та влаштували під’їзди до тимчасового мосту.

Фото Украавтодору.

На мосту, що обвалився між Львовом та Луцьком, взялися за тимчасову переправу

3 травня обвалилася секція аварійного 61-річного шляхопроводу

У Львівській області на автомобільній дорозі Н-17 поблизу села Гайок мостобудівники вже зробили земляний насип та влаштували під’їзди до тимчасового мосту. Наступним етапом стане зведення тимчасової переправи зі збірних металевих конструкцій.

Планують стартувати вже на наступному тижні, – інформує Укравтодор.

Нагадаємо, 3 травня обвалилася секція аварійного 61-річного мосту на маршруті Н-17 Львів – Радехів – Луцьк. Штучна споруда була побудована у 1961 році і відтоді жодного разу капітально не ремонтувалася.

Через руйнування старого мосту рух транспорту організовано в об’їзд. Пішоходи можуть скористатися переходом.

Торік міст через Західний Буг було включено до списку Національної програми відновлення мостів – реконструкція переходу була запланована на цей рік. Роботи плануємо розпочати у найближчі місяці.

21 травня стартувала експертиза. Після позитивного висновку буде оперативно визначено підрядника й у максимально короткі терміни розпочнуться будівельні роботи.

Проєкт реконструкції мосту було представлено техраді Укравтодору та секції 5 ДерждорНДІ. 21 травня стартувала експертиза. Після позитивного висновку буде оперативно визначено підрядника й у максимально короткі терміни розпочнуться будівельні роботи.

Торік трапилася аналогічна ситуація і з мостом через річку Чортомлик у Дніпропетровській області. Після обвалу оперативно було влаштовано понтонну переправу. За 7 місяців міст було повністю відновлено. Аналогічно буде реконструйовано переправу через Західний Буг.

Читайте також: Чому Гагаріну не сподобалось би, що влада Володимира ігнорує прохання містян

Нагадаємо, пишуть в автодорі, що масштабне обстеження мостового господарства на початку 2020 року показало, що негайного ремонту потребують 895 штучних споруд по всій Україні. З них 169 перебували у передаварійному стані. Основна причина такого результату – відсутність належного фінансування й ігнорування проблеми десятиліттями.

Telegram Channel