Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
Як у луцьких маршрутках і тролейбусах ловили «безбілетників» (Фото)

Тих, хто не користується е-квитком, штрафують.

Фото Луцькради.

Як у луцьких маршрутках і тролейбусах ловили «безбілетників» (Фото)

Таких, які не користуються е-квитком, штрафують і проводять профілактичні бесіди

У Луцьку 27 серпня представники міської ради спільно з інспекторами Укртрансбезпеки й працівниками Луцького підприємства електротранспорту здійснюють рейди маршрутками й тролейбусами, виявляючи пасажирів, котрі проігнорувавши е-квиток, оплатили свою поїздку готівкою чи взагалі проїхалися «зайцем».

Система безготівкової оплати діє у місті уже третій рік, але, за словами Володимира Степанова, головного спеціаліста відділу транспорту Луцької міської ради, декому, певно, зручніше заплатити 120 гривень контролерам, ніж 6 - системі CityCard.

«Звісно, без несвідомих громадян не обходиться під час кожного рейду. Але якщо ще рік тому електронними носіями користувалися лише 60 відсотків лучан, то нині — цей показник доходить до 80. А от 20 % - це так звані «експериментатори». Однак, думаю, за кілька місяців і до них дійде, що платити треба згідно встановлених норм», - підсумував Степанов.

За півтори години контролери виявили 6 порушників.

За півтори години контролери виявили 6 порушників. Найбільш кричущою ситуація була у маршрутці №19. Троє пасажирів оплатили поїздку готівкою. Однак, коли зайшла мова про штраф, почали скандалити: пояснювали, що не працювали термінали поповнення, а водій, буцім, сам дав згоду на гривневий еквівалент. Тож їхали, як то кажуть, зі спокійним серцем.

Водій цей факт не заперечив. Каже, не має права виганяти людину з машини через те, що вона вирішила їхати за гроші. Тому на складання адміністративного протоколу Укртрансбезпекою на кінцевій зупинці, який тягне сплату 1700 гривень, відреагував по-філософськи: «Є злочин - є покарання».

У свою чергу, контролери Луцького підприємства електротранспорту Олена Брилюк та Ірина Олімпіюк розповіли, що добитися сплати штрафу з так званих «безбілетників» складно: викладають 120 гривень в маршрутках, а 80 в тролейбусі лише ті, кому справді соромно, інші, покричавши, виходять.

А загалом зв'язка пасажир-водій-перевізник, на думку контролерів, має бути зразковою, бо насправді від цього виграють усі. Адже електронний квиток — це вимога часу. Ось тільки усвідомлення цього факту містяни чомусь сприймають по-різному.

Читайте також: У центральному парку Луцька чоловік на очах в дітей забив камінням качку

 
 
 

 

Джерело: Луцька міська рада
Telegram Channel