Як німці у Рівному каталися на найстарішому в Україні тролейбусі - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.34 € 30.45
Як німці у Рівному каталися на найстарішому в Україні тролейбусі

Цього разу група німецьких туристів заплатила за поїздку 4000 гривень.

Фото Суспільного.

Як німці у Рівному каталися на найстарішому в Україні тролейбусі

чергова делегація іноземців скористалась можливістю покататися на раритетному тролейбусі Škoda 9Tr

У неділю, 19 вересня, у Рівному чергова делегація іноземців скористалась можливістю покататися на раритетному тролейбусі «Škoda 9Tr». Він досі на ходу і є найстарішим тролейбусом в Україні, який ще возить пасажирів, – розповів фахівець зі зв'язків з громадськістю «Рівнеелектроавтотрансу», дослідник історії тролейбусів Антон Бриних. Загалом під час пандемії кількість рейсів для іноземних туристів зменшилась, але із послабленням карантинних обмежень вони знову почастішали, інформує «Суспільне Рівне».

Німецькі туристи, які каталися тролейбусом у неділю, 19 вересня, по Рівному, – це третя делегація іноземців за місяць, – каже Антон Бриних. Місяць тому покататися на раритетному тролейбусі приїжджала сім'я з Чехії, на День міста – угорці.

«Цей тролейбус відкривав тролейбусний рух у місті у 1974 році і він є найстаріший діючий пасажирський тролейбус в Україні. Ми його хочемо зберегти і відновити як для наших гостей, так і рівнян. Ми подали проєкт Громадського бюджету, кожен рівнянин може проголосувати», – зазначив Антон Бриних.

Він уточнив, що громадяни інших країн дізнаються про можливість покататися найстарішим у країні тролейбусом в інтернеті. Цього разу група німецьких туристів заплатила за це 4000 гривень – ціна залежить від часу роботи водія та кілометражу, наїждженого у тролейбусі.

 

 

 

«Останнім часом у зв'язку з карантином порідшали випадки приходу до нас туристів, але в загальному до пандемії туристи були регулярно – як мінімум раз у місяць. Особливо у теплу пору – з Чехії, з Німеччини, зі Словаччини, з Угорщини», – розповів водій тролейбусу Олександр Беденко.

 

 

 

Найбільше йому запам'яталася велика делегація з Німеччини. Найчастіше покататися приїжджає молодь, проте часто бувають і люди пенсійного віку, – додав Олександр Беденко.

За словами водія, туристичний тролейбус особливо доглядають, він регулярно проходить техобстеження, аби постійно бути на ходу.

Мануель Крелль, який приїхав з німецького міста Хаттінген, розповів Суспільному: дуже хотів хоча б сфотографувати рівненські «Škoda 9Tr». 

«Я цікавлюся старим транспортом – автобусами та тролейбусами. Мені сподобалося Рівне, тому що це останнє місто, де «Škoda 9Tr» досі використовують. Це дуже особливі тролейбуси», – сказав Мануель Крелль.

«Я цікавлюся старим транспортом – автобусами та тролейбусами. Мені сподобалося Рівне, тому що це останнє місто, де «Škoda 9Tr» досі використовують. Це дуже особливі тролейбуси», – сказав Мануель Крелль.

 

 

 

Його товариш Паскаль Шютце, який приїхав з Потсдама, розповів, що завітав до України вперше, аби побачити тролейбусні лінії, які у його рідному місті закрили ще у 1995 році.

Що відомо

Вперше на маршрут №1 у Рівному тролейбуси вийшли 24-го грудня 1974-го року. Тоді було 20 тролейбусів.

Всього у Рівному 84 тролейбуси, одночасно з них у місті курсує майже 70 машин. Зламаних або таких, які не можуть експлуатуватися у місті – немає.

Найстаріший тролейбус у місті та в Україні зокрема – тролейбус №001. Він зберігається як музейний, його збираються відновити до ретро стану. Це перший тролейбус, який відкривав тролейбусний рух у 1974-му році, на його конструкції зберігся вибитий заводський номер.

Читайте також: Українці масово пересідають з «євроблях» на «американобляхи»