За даними компанії «GFK Ukrai e», яка проводить офіційне дослідження телевізійної аудиторії, у листопаді частка каналу «1+1» в українському ефірі виросла з 17,67% до 19,56%...
За даними компанії «GFK Ukrai e», яка проводить офіційне дослідження телевізійної аудиторії, у листопаді частка каналу «1+1» в українському ефірі виросла з 17,67% до 19,56%.
У той же час у його основного конкурента — телеканалу «Інтер» — цей показник погіршився з 20,2% до 19,03%. Успіхом «1+1» зобов’язаний популярному шоу — «Танці з зірками», а також популярним телесеріалам «Моя прекрасна нянька» і «П’ять хвилин до метро». У листопаді дещо погіршилися показники, але зберегли своє третє і четверте місця телеканали «Новий» і ICTV: їх частки склали відповідно 8,00% і 7,23%. У СТБ, який замикає п’ятірку кращих, у листопаді показники помітно покращилися: частка виросла з 5,61% до 6,23%.