Курси НБУ $ 41.28 € 48.39
Волинська шоувумен розповіла, яка мода війни

Волинь-нова

Волинська шоувумен розповіла, яка мода війни

Про модні тенденції описала волинянка Наталка Войтович, відома своїми дописами про світ моди

– До Вашої уваги - публікація у журналі Space Mag. «МОДА ВІЙНИ» у проекті «Твій тренд – свій бренд», – написала Наталка Войтович, волинська шоувумен, ведуча конкурсів краси, у фейсбуці.

Ось що вона спостерігає у сучасній моді, яка, запевняє, і під час війни має право на життя:

«У своїх проектах я завжди підтримую українського виробника, говорячи, що одягати-їсти-пити українське - це тренд. Війна ще більше популяризує made in Ukraine, світ дізнався про Україну і чи не кожен хоче мати хоч щось українське в гардеробі. Хтось вважає, що купувати одяг нині – не на часі, я ж наголошую – варто радувати себе, бо навіть у часи Другої світової війни індустрія моди не зникла, а розвивалася. Так, з економією ресурсів, та все ж. В ці важкі часи наша підтримка творців моди - дуже важлива! Цікаво те, що тенденції сьогодення тісно переплітаються із трендами тих часів (40-50 рр ХХ ст). На прикладі нових колекцій українських дизайнерів це продемонструю.

Костюм, капелюх, рукавички — це шик 1940-х років. Як і тоді – це універсальний вид одягу. Прості лінії та мінімалістичний дизайн – стильно і лаконічно. На сучасних подіумах костюм – кожного сезону: брючний, зі спідницями, різноманітні «трійки». А ще - головні убори, зокрема капелюхи і хустки. Вони теж були на піку популярності під час світових війон і у поствоєнні періоди. Часто жінки ховали своє волосся саме в головні убори. Такі вимоги ставили на різних виробництвах, та і момент зручності не опускаємо.

У строгому стилі відшивали все — різноманітні сукні, пальта, куртки, штани, сорочки, шкарпетки та взуття. Всі речі були практичними та функціональними. Домінували у 40-50х рр неяскраві кольори. Сьогодні таку палітру називають базовою – чорний, коричневий, кемел, синій і хакі. Можливо, подякувати за «базу» варто саме тим часам?

Бути модним вийшло з моди і в часи світових війон, і нині. З початком війни росії з Україною ми не дивилися в бік магазинів одягу, та адаптація відбулася і жінка лишилася жінкою. Гардероб і тоді, і зараз – більш мінімалістичний і стриманий. Фабрики з пошиття одягу виготовляли переважно військову форму. Deja vu, як кажуть французи, все – як зараз. Тоді гардероб жінки складався з трьох костюмів і кількох блузок для роботи, однієї сукні із жакетом на вечір, а також штанів і джемпера. Якщо ці речі між собою поєднувані – це чималенька кількість образів.

Практичнсть була у всьому. Практичність перемагає і нині. Ми все рідше взуваємо підбори, обераючи зручне взуття. А ще, військовий одяг трансформувався в цивільний. Якщо говорити про пальто, то військові шанелі відомі ще з ХІХ століття. Вони удосконалювалися, осучаснювалися, аби стати придатними для щоденного гардеробу. Ще один приклад - куртка-бомбер. Вона теж має свою цікаву історію, адже її походження - військове. Такі куртки були одягом пілотів. Нині бомбери в шафах як підлітка, так і солідної пані.

Відомі факти, що деякі кутюр'є у 40-х рр ХХ століття закривали свої Доми. Небегатьом вдалося залишитися на плаву і цим зберегти робочі місця. Сьогодні ми дякуємо усім, хто працює, адже цим виробники на пряму допомагають ЗСУ.

Мода війни. Так, вона існує. В складних реаліях ХХІ століття ми фільтруємо кожну витрату, але ще ніхто не відмінив роль покупки – це ж антидепресант для жінки. Тож, будьмо стильними, модними, оптимістичними і здоровими.

Мода війни. Так, вона існує. В складних реаліях ХХІ століття ми фільтруємо кожну витрату, але ще ніхто не відмінив роль покупки – це ж антидепресант для жінки. Тож, будьмо стильними, модними, оптимістичними і здоровими.

Читайте також: «Відомий модний журнал вперше випустив обкладинку без фото, але у кольорах прапора України»

Реклама Google

Telegram Channel