Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
Способи створення релевантного контенту для оптимізації сайту

Із проблемою ранжування веб-сайту часто стикаються навіть відомі компанії.

Фото Pixabay.

Способи створення релевантного контенту для оптимізації сайту

Проблема ранжування веб-сайту знайома багатьом власникам, але вирішувати її за допомогою фахівців готові не всі. Існує кілька способів, що дозволяють самостійно та недорого створити релевантний контент та освіжити ресурс

Як освіжити контент сайту без зайвих витрат

Із проблемою ранжування веб-сайту часто стикаються навіть відомі компанії. Сайт є, написаний кодом, оформлений приємно. Індексується та навіть займає лідируючі позиції в пошуковій видачі за багатьма запитами. До того ж домен існує кілька років, що дуже добре. Але рости в SEO ніяк не виходить. У чому справа? Відповідь проста: ресурс просто застарів, а новий релевантний контент не вноситься – за незнанням або через високу вартість процесу.

Останній момент – найпоширеніший. Не секрет, що зміни на будь-якому сайті, чи то рейтинг кращих казино, інтернет-магазин, сервіс тощо, передбачають послуги програміста та дизайнера, що вміє працювати на коді. Це потребує чималих витрат. І хоча останні залежать від кількості внесених змін, сума все одно буде великою. Більш того – витрати на послуги веб-агенцій вельми сумнівні щодо окупності. Отже, SEO-оптимізація сайту, з одного боку, важлива, а з іншого – нерентабельні. Проблему можна вирішити певними діями, про які йтиметься нижче.

Вимкнення реклами

Власники сайтів зазвичай сподіваються на контекстну рекламу та на можливості адміністрування – за умови, що такі є. Часто маркетологи не готові навіть поміняти банер з акцією: бояться щось не так зробити, не туди натиснути тощо. А раптом все злетить? Таке цілком може бути… Але на подвір'ї – майже чверть XXI століття, і технології пішли далеко вперед. Не слід боятися додавати на ресурс нових комерційних пропозицій або блог зі статтями для залучення органічного трафіку. Не зайвим буде й калькулятор для зручності користувачів.

Перехід на нову платформу

Можна перенести сайт на сучасний конструктор, наприклад Tilda або інший. Такі сервіси пропонують безліч простору для фантазій маркетолога, що легко реалізуються та не вимагають великих витрат. Проте варто знати, що зберегти трафік за такого «переїзду» дуже непросто: процес є достатньо довгим і скрупульозним. Жоден розсудливий сеошник не гарантує того, що органічна видача по сайту не просяде. Але ймовірність, що результат буде позитивним, дуже висока. Враховуючи мінімальні затрати, спробувати варто. Тим більше що безвихідних ситуацій не буває та існують цілком адекватні шляхи вирішення проблем.

Правильний вибір часу

Щоб перевести сайт дійсно грамотно та акуратно, слід підібрати для цього оптимальний час. Наприклад, це може бути не сезон для певних покупок. Після «переїзду» можна:

  • залити на ресурс затребуваний, цікавий, актуальний контент;

  • змінити, покращити, освіжити оформлення;

  • доповнити функціонал.

Все це напевно зацікавить користувачів, і вони будуть довше залишатися на сторінках ресурсу та частіше його відвідувати. Такий підхід не лише підвищує ймовірність споживання товарів/послуг, тобто цільової дії, а й позитивно впливає на SEO. На цей момент можна підтримати видачу контекстної рекламою, аби відвідуваність веб-сайту не зменшилася.

Створення другого сайту

Паралельно основному можна створити ще один веб-ресурс, на якому будете розміщуватися релевантний контент – статті, відео, ілюстративні матеріали. Його просування забезпечується через розміщення банерів та посилань, що розташовуються на головному ресурсі. Із часом можна поступово та без втрат повністю перелити весь трафік на другу – свіжу − платформу.

Із точки зору економічної вигоди цікавим та ефективним ходом стане створення другого ресурсу не паралельно, а на противагу основному. Тобто створення конкурента − з новим брендом та  зовсім іншим контентом. Це дасть можливість отримувати конверсію з обох сайтів. Для підтримки обох ресурсів можна задіяти кілька інструментів, наприклад взаємопіар. 

Telegram Channel