Економічна криза болісно вдарила по споживчих настроях українців. Це засвідчило падіння так званого індексу споживчих настроїв до рівня 2000-ого року.
Економічна криза болісно вдарила по споживчих настроях українців. Це засвідчило падіння так званого індексу споживчих настроїв до рівня 2000-ого року. За оцінкою Міжнародного центру перспективних досліджень, переважна більшість українців не готові витрачати гроші на великі покупки, але поки ще можна говорити про відносну високу купівельну спроможність частини населення України. Зауважимо, що, за даними Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів, у першій декаді листопада продаж імпортних автомобілів в Україні скоротився в 4 рази порівняно з першою декадою жовтня. Таке падіння відбулося через зменшення обсягів споживчого кредитування у 5-6 разів і зростання курсів основних валют.