Курси НБУ $ 42.20 € 49.23
Гаряча лінія Луцька: на що скаржилися лучани протягом двох місяців

Майже 2 тисячі телефонних звернень.

Фото ілюстративне / facebook.com.

Гаряча лінія Луцька: на що скаржилися лучани протягом двох місяців

Найбільше скарг зафіксовано на Луцьктепло та Волиньобленерго

Протягом двох місяців до відділу комунікацій «15-80» надійшло 1912 телефонних звернень.

Про це повідомила директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як, інформує Луцька міська рада.

Вона зазначила, що на понад 1136 дзвінків з загальної кількості було надано усні роз’яснення.

  • До ДКП «Луцьктепло» надійшло 164 звернення.

Жителі міста нарікали на несвоєчасну подачу теплопостачання до будинків, збої в роботі ІТП, протікання транзитних труб в підвалах, неналежні параметри опалення та гарячої води й відсутність гарячого водопостачання в будинках протягом тривалого часу. Понад місяць залишались без гарячої води мешканці будинків на вул. Наливайка, 4; Кравчука, 15; Любомира Гузара, 4, 18; Митрополита Андрея Шептицького, 34; Коперника, 66, 66 а; просп. Волі, 39 а, 41; Соборності, 1, 1 а, 13, 13 а, 17; Молоді, 23; Президента Грушевського, 33; Київському майдані, 5. Ремонтні роботи тривали на тепломережі на вул. Івана Корсака, 2 Назарія Яремчука, 11 Грабовського, 7; Олімпійській, 9-11, 22-22 а; Лесі Українки, 23; Княгині Ольги, 15; Гетьмана Мазепи, 8; Кравчука, 10; просп. Відродження, 45, Президента Грушевського, 26, Соборності, 43, На контролі залишаються звернення щодо відновлення благоустрою після ліквідації витоків біля будинків на вул. Конякіна, 10 а; Кравчука, 4; просп. Відродження, 14-16; бульварі Івана Газюка, 5.

  • 97 звернень було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго».

Отримані звернення стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках, недотримання графіків погодинних відключень, нерівномірного розподілу електропостачання між споживачами та неможливості дотелефонуватись на контактний центр підприємства.

  • До КП «Луцькводоканал» надійшло 38 звернень.

Працівниками підприємства була проведена заміна водогону на вул. Конякіна, 8; відремонтовано каналізаційний колектор на вул. Огієнка, ліквідовано порив на напірному колекторі на вул. Потебні на території Гнідавського болота та пориви водопроводу на вул. Любомира Гузара, 20а, Степовій, 62, Задворецькій, 2, Волноваській, 7, Ковельській, 43, Січовій, 21, Пекарській кут Алмазова, Володимирській, 111, Василя Кука, 7, просп. Відродження, 45, замінено кришки на каналізаційних колодязях на просп. Соборності, 32, бульварі Івана Газюка, 6а; відновлено благоустрій на вул. Пекарській, 10, Захисників України, 45, Приміській, 12. На контролі залишаються звернення щодо ліквідації витоку на водогоні на Привокзальному майдані біля залізничної колії; прочистки каналізаційної мережі на вул. Івана Корсака та відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на вул. Б.Хмельницького, 21; Задворецькій кут Клима Савури, Транспортній, 12, Карпенка-Карого, 15.

  • 34 звернення надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ.

Додзвонювачі повідомляли про відсутність опалення, електроенергії, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових та підвальних приміщень.

  • До КП «Ласка» скеровано 26 звернень.

Щодо безпритульних тварин телефонували жителі з вул. Січової, 1, 3; Кривий Вал, 30б; Гулака-Артемовського, 16; Львівської, 106; Лесі Українки, 67; Коновальця, 1а; Цукрової, 4; Марка Вовчка, 60; просп. Відродження, 11, 18, 20а; бульвару Івана, Газюка, 1; с.Кульчин, вул. Медової, 5 та інші. Разом з тим, неодноразово повідомляли лучани про покуси собак та нарікали на відсутність вакцин проти сказу в медичних закладах міста.

  • 22 звернення переадресовано до КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло».

Працівниками підприємства виконані роботи з відновлення освітлення та підрізки гілля, яке закривало ліхтарі, на вул. Ярослава Мудрого, 52а.

  • До АТ «Волиньгаз» надійшло 8 повідомлень.

У зв’язку з витоками та проведенням технічного огляду будинкових газових мереж тимчасово припиняли газопостачання в будинках на вул. Гетьмана Мазепи, 14; Винниченка, 29; просп. Волі, 3; Соборності, 28.

  • 8 дзвінків передано для реагування до ТОВ «СРБУ «Волиньліфт».

На даний час, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації, зупинено ліфти в будинках на вул. 8-го Березня, 35/2 під.; просп.Соборності, 37а/3 під.

  • На виконання до Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс» скеровано 5 звернень.

Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів повідомляли з просп. Волі, 36. Працівниками підприємства ліквідовано провалля на мережі зливової каналізації на вул. Львівській, 49, Задворецькій, 1а та замінено пошкоджену решітку на вул. Винниченка, 45.

Працівниками ВАТ «Укртелеком» замінено плиту перекриття та закрито колодязь зв’язку на просп. Молоді, 15 біля арки.

  • 2 звернення надійшло щодо поширення неприємних запахів нечистот в повітрі, які були передані для реагування працівникам відділу екології.
  • До відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення направлено 19 звернень.

Почастішали повідомлення про перебування лисиць на вулицях міста, особливо в районі меморіального комплексу «Вічна слава». Надходили дзвінки щодо збоїв у роботі системи оповіщення населення.

  • 52 звернення було скеровано на розгляд до відділу транспорту.

Люди нарікали на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години й у вихідні дні, великий інтервал руху та недотримання графіків, відсутність маршрутних автобусів на кінцевих зупинках та ігнорування пасажирів на зупинках, неналежної поведінки водіїв, збої в роботі електронних табло.

  • Ще 13 звернень було переадресовано до КП «Луцьке підприємство електротранспорту».

Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.

  • До департаменту муніципальної варти було передано 54 звернення.

Завдяки виданим приписам, було відновлено благоустрій після проведення ремонтних робіт на інженерних мережах, вивезено будівельне сміття після демонтажу пошкоджених покрівель, відновлено благоустрій після будівництва нового торгівельного павільйону та встановлено лавочки на зупинці на вул. Львівській, 75.

  • 218 звернень стосувались роботи житлово-комунального господарства міста.

Основна кількість дзвінків була викликана необхідністю розповітрення систем теплопостачання в житлових будинках. Залишаються на контролі численні звернення щодо ремонту дорожнього покриття на вул. 8-го Березня, 23-25, в с.Небіжка на вул. Котляревського, 66 б, в с.Жабка на вул. Козацькій, 38; ремонту тротуарного покриття на вул. Стрілецькій та на зупинках на вул. Б.Хмельницького, 6, Львівській, 61; ліквідації просідання бруківки на тротуарі на просп. Волі, 7-11; прибирання проїжджих частин на вул. Ветеранів, Гетьмана Мазепи; видалення аварійного дерева на просп. Президента Грушевського, 2 а та пенька на посадковому майданчику зупинки на вул. Львівській, 61.

Міський голова Ігор Поліщук подякував усім працівникам комунальних служб, які в досить непростих умовах (в холодну погоду, десь перебуваючи  у воді), оперативно ліквідовували пориви, щоб наші жителі мали тепло, водопостачання та водовідведення.

« Але є в нас традиційна проблема - відновлення благоустрою. Тому звертаюсь до керівників комунальних підприємств, які здійснюють ремонти, відповідально ставитися до відновлення благоустрою територій. Ми розуміємо, що є процес ремонту: усадка ґрунту, щебеню та інших елементів, якими потім засипається місце ремонту. На вулиці Задворецькій ми маємо велику яму, яка багато часу залишається відкритою. Мешканці скаржаться, що вона заважає проїзду, створює аварійні ситуації та не відновлена. Тому потрібно швидше відновлювати території після ремонту»,- наголосив міський голова.

Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно!​ Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу  Волинь ЗМІ

Читайте також: Волинянка ховала контрабандні iPhone у сумці з продуктами.

Реклама Google

Telegram Channel