Гроші повернуто.
У Луцьку допомогли пенсіонеру з Одеси повернути гроші за автозапчастини
Чоловік вніс передплату, однак протягом 20 днів товар так і не був доставлений
До Держпродспоживслужби продовжують надходити скарги щодо придбання товарів через інтернет-магазини. Зокрема, надійшло звернення від споживача пенсійного віку з міста Одеси.
Про це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
Суть порушеного питання: на сайті інтернет-магазину, що знаходиться у місті Луцьку та реалізує автозапчастини, громадянин замовив коробку передач до автомобіля. Оскільки запчастину замовляли з-за кордону, клієнта попросили внести передплату в розмірі 7 900 грн. Обіцяний термін доставки становив 3–6 робочих днів. Споживач надав свою згоду та сплатив зазначену суму.
Однак протягом 20 днів товар так і не був доставлений, що створило незручності через неможливість використання автомобіля, який простоював на СТО. Замовити або придбати товар в іншому магазині не було можливості, оскільки оплата вже була здійснена.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області розглянули звернення та взаємодіяли із суб’єктом господарювання.
У результаті проведеної роботи споживачеві було повернено кошти в розмірі 7900 грн.
Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу Волинь ЗМІ
Читайте також: У Києві під час сварки 10-річний хлопець став жертвою власного батька.